![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 3 Регистрация: 03.04.2023 Из: Київ Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 6 ![]() |
Доброго дня!
Допоможіть розібратись, чи є проблема в авто, чи мене нажухує офіційний сервіс. У мене Mazda 6 2021 р.в., куплена в автосалоні в м.Києві. На пробігу в 17 тис.км почало сильно бити в кермо при гальмуванні. Заїхав на фірмовий сервіс в тому ж салоні, сказали, що передні диски повело. Але проточити їх не було можливості, оскільки їх товщина вже складала 26,4мм, а у Мазди мінімальний допуск 26 мм. Нові диски мають товщину 28мм. Виходить так, що за 17 тис.км диски стерлись на 75% (при цьому виходили менш ніж 1,5 пари колодок). Чесно кажучи, я дуже здивувався, сперечався, сварився... Але вирішив все таки замінити диски, оскільки проточити не вийшло. На тому ж таки сервісі порадили встановити вентильовані диски Zimermann з їх же колодками. Встановив, віддав 14 тисяч грн. Проїхав 15 тисяч км. Заїхав міняти масло - кажуть, що приблизно через 4-5 тисяч потрібно міняти колодки і ПЕРЕДНІ ГАЛЬМІВНІ ДИСКИ!!! Зараз пробіг 32 тис.км і вже другий комплект дисків пропонують міняти. При цьому 1 комплект дисків = 1 пара колодок. Таке взагалі буває? Я розумію, якби була агресивна їзда і я кожні 4-5 тисяч міняв колодки, тоді ок. На сервісі кажуть, що це характерна проблема Мазди 6. Але я і не очікував, що вони щось інше скажуть. Я до того мав 4 автомобілі, гальмівні диски ходили мінімум 70 тисяч. Виникають питання: 1. Хто з таким стикався, як вирішили проблему? 2. Це реально болячка Мазди 6? 3. Хто знає, яка реально мінімальна товщина диску без ризику для безпеки? 4. На який сервіс в Києві краще звертатись? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 4 Регистрация: 06.04.2021 Из: киев Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 6 ![]() |
Доброго дня! Допоможіть розібратись, чи є проблема в авто, чи мене нажухує офіційний сервіс. в мене рідні колодки прожили 72к км. на мазда 6 2017р.в. ще б і надалі бігали але чомусь одномоментно "повело" диски - в калюжу не заїжджав, не перегрівав, і тд. так, допуск диску - 26мм. я замінив на звичайні диски/колодки NIPPARTS (3500 грн за все) вся ця перфорація і тд - неправильне рішення для мазда 6. загалом якщо ви шумахер і вас цікавлять дійсно правильні гальма - то тільки комплект двопоршневих гальм від сх9 - вони танк зупинять. зверніться на будь-яку станцію атл - зроблять все без зайвих затрат. загалом мазда 6 не має ніяких проблем з гальмами. інколи, в разі закисання направляючих гальмівних супортів, йде більше зношення зовнішньої або внутрішньої колодки. а так щоб 1 комплект дисків = 1 пара колодок це нонсенс. а чому ви не винесете мозок офіціалам? машинка ж ваша на гарантії... Сообщение отредактировал almak - Apr 8 2023, 16:35 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 3 Регистрация: 03.04.2023 Из: Київ Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 6 ![]() |
а чому ви не винесете мозок офіціалам? машинка ж ваша на гарантії... Та виносив мозок. Але гальмівні диски і колодки - це витратні матеріали. За словами офіціала, вони під гарантію не підпадають((( Я з ними довго спілкувався з цього приводу. Але коли вони мені під час останньої заміни масла, як я вище написав, сказали, що вже другий комплект потрібно міняти, я зрозумів, що там навіть спілкуватись з кимось нема сенсу. Бо обіцяли одне, а по факти просто знову хочуть розвести на гроші. Хоча я і так витрачаю на обсуговування чималі кошти. Замість регламентних 20 тис.км міняю масло і фільтри кожні 7 тис. Але їм мало. Вирішили, що ще й гальмівні диски потрібно міняти раз на 17-18 тис.км. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 10th May 2025 - 18:31 |