Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

 
Reply to this topicStart new topic
> Mazda 626: хочу купити, на що звернути увагу?
Ihor17
сообщение Nov 25 2009, 00:45
Сообщение #1





Группа: Новичок
Сообщений: 2
Регистрация: 25.11.2009
Из: Тернопіль

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: M



машина перша, відповідно досвіду - нуль. Звісно, консультуватимуся зі знаючими людьми, але хотілося б все таки мати ще інфу з незалежних джерел :-).
Отже, на що слід звернути увагу? Який вік та який пробіг для 626 є критичним, тобто з перевищенням якого машину брати не варто?

Попередньо орієнтуюся на бензиновий движок, хечбек. Планується типу як сімейно-бізнесова машина, тобто невеликі поїздки по місту практично щоденно, іноді на село - дачу (в межах 100 км), ще іноді на відпочинок (трохи поведений на гірському туризмі/лижах) - тобто принаймні раз в місяць в Карпати в любий сезон (до 400 км в одну сторону), але не планується в горах по гірських дорогах - тобто Карпати - саме швидше без з'їзду з асвальтівки, максимум - до Зарасляка влітку, і то це не є обов'язково.
Може раз на рік літом в крим, то вже напевно в районі 1000 км..



Оосбливо колупатися в движку не хотілося б - рухи хоч і ростуть з потрібного місця, але заточені прохи під інше, чим колупання в моторі, сам в такому віку, що без особливої потреби заточувати руки під щось нове не дуже хочеться. Хоча в разі чого - не виключається...

Бюджет орієнтовно 7-11 штук.

Що порадите? В першу чергу в плані року випуску та пробігу... Ну і адекватності вибору 626 під оговорені вище захцянки...

Дякую.
Go to the top of the page
Вставить ник Ihor17 в ответ
+Quote Post
SashaGub
сообщение Nov 25 2009, 12:42
Сообщение #2





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 915
Регистрация: 26.07.2009
Из: Киев

Спасибо сказали: 189 раз(а)
Авто: Mazda 626 GE 1,8 FP 105 л.с. 1997г.
Имя: Александр



]]>Ось деяка інформаціяя]]>, яка як на мене дуже влучна, рекомендую почитати…

Цитата(Ihor17 @ Nov 25 2009, 00:45 ) *
Оосбливо колупатися в движку не хотілося б - рухи хоч і ростуть з потрібного місця, але заточені прохи під інше, чим колупання в моторі, сам в такому віку, що без особливої потреби заточувати руки під щось нове не дуже хочеться. Хоча в разі чого - не виключається...


З машиною, яка купується з рук, як правило такого не буває все рівно якісь затрати та колупання будуть, ( я вже від часу придбання, 3 місяці, по тратився на 800$) як Ви думаєте чому хазяїн її продає, дуже рідко коли в зв’язку з обставинами, частіше за все це коли питання стоїть про грандіозні затратами, тому й приймається рішення про продаж.


--------------------
]]>]]>
]]>]]>
Go to the top of the page
Вставить ник SashaGub в ответ
+Quote Post
cats
сообщение Nov 25 2009, 18:24
Сообщение #3





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 80
Регистрация: 26.10.2009
Из: Донецкая обл., Горловка

Спасибо сказали: 2 раз(а)
Авто: Mazda 626 GE
Имя: Максим



Цитата(Ihor17 @ Nov 25 2009, 01:45 ) *
машина перша, відповідно досвіду - нуль. Звісно, консультуватимуся зі знаючими людьми, але хотілося б все таки мати ще інфу з незалежних джерел :-).
Отже, на що слід звернути увагу? Який вік та який пробіг для 626 є критичним, тобто з перевищенням якого машину брати не варто?

Попередньо орієнтуюся на бензиновий движок, хечбек. Планується типу як сімейно-бізнесова машина, тобто невеликі поїздки по місту практично щоденно, іноді на село - дачу (в межах 100 км), ще іноді на відпочинок (трохи поведений на гірському туризмі/лижах) - тобто принаймні раз в місяць в Карпати в любий сезон (до 400 км в одну сторону), але не планується в горах по гірських дорогах - тобто Карпати - саме швидше без з'їзду з асвальтівки, максимум - до Зарасляка влітку, і то це не є обов'язково.
Може раз на рік літом в крим, то вже напевно в районі 1000 км..



Оосбливо колупатися в движку не хотілося б - рухи хоч і ростуть з потрібного місця, але заточені прохи під інше, чим колупання в моторі, сам в такому віку, що без особливої потреби заточувати руки під щось нове не дуже хочеться. Хоча в разі чого - не виключається...

Бюджет орієнтовно 7-11 штук.

Що порадите? В першу чергу в плані року випуску та пробігу... Ну і адекватності вибору 626 під оговорені вище захцянки...

Дякую.

по-моему за 11косарей можно лупатенького взять (имеется ввиду мерин), езжу на 626 GE, у отца было 2 мерседеса 86г. и 00г. (он кстати продан был именно понужде), и ни в одном в моторе не ковырялись, в стром что-то по ходовой и все


--------------------
]]>]]>
Go to the top of the page
Вставить ник cats в ответ
+Quote Post
vovan
сообщение Nov 25 2009, 18:56
Сообщение #4





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 347
Регистрация: 16.11.2007
Из: киев

Спасибо сказали: 16 раз(а)
Авто: М6 2.5Luxury



за 7-11 можно уже взять 626GF , хотя я считаю поколение GE наиболее сбалансированым авто. Машина в целом беспроблемная, ну а так как у всех б/у посмотреть чтоб кузовщина была без дтп, да, гидрокомпенсаторы у них частенько тарахтят если масло было не ахти, стойки стабилизаторов надо менять раз в 30-40тыщ. А так, если машинка была у хорошего хозяина - проблем с ней не будет. Удачи в выборе и в покупке!


--------------------
Go to the top of the page
Вставить ник vovan в ответ
+Quote Post
Lex_1971
сообщение Nov 25 2009, 20:04
Сообщение #5





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 54
Регистрация: 06.03.2009
Из: Краматорск

Спасибо сказали: 4 раз(а)
Авто: Mazda 626 GF



За такие деньги однозначно GF (если 626), желательно после 99-го г.в. В них уже исправлены "детские" болезни предыдущих лет. Делать что-то однозначно придется, по другому не бывает. 2,0 FS на них идет без гидрокомпенсаторов, там шайбы... ведут себя прилично при нормальном масле))) За ходовку уже сказали..стойки стабилизаторов слабоваты, остальное вполне надежно. Я бы еще обратил внимание помимо состояния кузова на контрольные лампы приборной панели: загораться при включении зажигания должны все и тухнуть НЕ ОДНОВРЕМЕННО. Система диагностирует элементы по очереди и гасит лампы поочередно. У самого лампа подушек была запитана на трекшн контроль, а лампы отключения подушек пассажира вообще не было. И вообще это оч. частый случай насколько я знаю.
Go to the top of the page
Вставить ник Lex_1971 в ответ
+Quote Post
tarantul
сообщение Nov 25 2009, 21:24
Сообщение #6





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 1,432
Регистрация: 20.08.2008
Из: чортків

Спасибо сказали: 134 раз(а)
Авто: Mazda626GD,Mazda 626 GW
Имя: Сергій



Я би радив за такі гроші однозначно GF,як вже писали після 99року,(якщо буду свою міняти-то тільки на неї),в суботу був в березовиці на автобазарі-продавалась одна,99 року,кузов-комбі,з вигляду ляля,але господар хотів за неї 10,5-я так думаю,що то трохи забагато.А так,наскільки я знаю,ця машина рахується однією з найкращих в свому класі в тих роках.В любому випадку-бери маську і вливайся,бо нас,тернопільських,тут на пальцях порахувати.
Go to the top of the page
Вставить ник tarantul в ответ
+Quote Post
Ihor17
сообщение Nov 26 2009, 10:02
Сообщение #7





Группа: Новичок
Сообщений: 2
Регистрация: 25.11.2009
Из: Тернопіль

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: M



Дякую за фнформацію, буду неспішно приглядатися :-).
Go to the top of the page
Вставить ник Ihor17 в ответ
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 28th September 2025 - 00:06