Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

 
Reply to this topicStart new topic
> Мазда 3: 1,6 мех. надмірні витрати масла
ANRI
сообщение Mar 24 2014, 09:19
Сообщение #1





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 2,075
Регистрация: 02.03.2009
Из: Бориспільський район - Київ

Спасибо сказали: 69 раз(а)
Авто: Mazda 3, 1,6 мкпп
Имя: Андрій



Мазда 3, 1,6 мех., 2008 р.в., на даний момент пробіг 99600 км. Заливаю від дня покупки декселію. Стиль їзди помірний: по місту не більше 80, на бориспільській магістралі 120-130, на звичайній трасі - не більше 110. На світлофорах на перегонки не ганяю. Раніше за 10000 км доливав 200-500 гр. масла. З півроку назад долив збільшився до 2 л. масла. Бензин 95 звичайний від ВОГ. Масло, фільтра змінюю кожні 10 тис. пробігу, свічки запалювання - кожні 30 тис. (свічки звичайні Дензо). Росхід пального нормальний, в змішаному циклі (траса/місто - приблизно 60/40) без клімата 7,1-7,3, з кліматом - 7,5-8, показники по БК. З чим це зв"язано і що робити?

Сообщение отредактировал DEN - Mar 27 2014, 09:08
Go to the top of the page
Вставить ник ANRI в ответ
+Quote Post
ANRI
сообщение Mar 27 2014, 08:20
Сообщение #2





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 2,075
Регистрация: 02.03.2009
Из: Бориспільський район - Київ

Спасибо сказали: 69 раз(а)
Авто: Mazda 3, 1,6 мкпп
Имя: Андрій



Нівкого масло не їсть такими порціями, і ніхто не знає що може бути?
Go to the top of the page
Вставить ник ANRI в ответ
+Quote Post
Victor_S
сообщение Mar 27 2014, 09:10
Сообщение #3





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 823
Регистрация: 10.05.2010
Из: Львів

Спасибо сказали: 80 раз(а)
Авто: KIA Cee'd SW 1.6 crdi 6MT
Имя: Віктор



Цитата(ANRI @ Mar 27 2014, 08:20 ) *
Нівкого масло не їсть такими порціями, і ніхто не знає що може бути?


Поїдь поміряй компресію, що тут гадати. Гаплик кільцям. Суто теоретичо малооб"ємні 16-клапанні мотори не люблять ранніх переключень до 2000 оборотів з метою економії палива. Такий стиль їзди дуже швидко гробить двигун, оскільки двигун ще не вийшов в моментну зону. І коли заставляти його їхати під нагрузкою на малих оборотах на поршень діють великі бічні нагрузки, сідають кільця і робиться овальна виробітка в циліндрах.

P.S. Ну і Декселія не найкраще масло за свої гроші, це перейменований Elf Excellium 5w-30. Для початку спробуй перейти на 5w-40 може жор пропаде.

Сообщение отредактировал Victor_S - Mar 27 2014, 09:13


Спасибо сказали:
Go to the top of the page
Вставить ник Victor_S в ответ
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 4th August 2025 - 17:51