![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Этот раздел предназначен для неформального общения между посетителями форума, которое не годится для любого другого раздела. Просьба размещать юмористическую, деловую и "организационную" информацию в специальных подразделах.
ЗАПРЕЩЕНО:
1. Оставлять в разделе сообщения и файлы, содержащие оскорбительную, призывающую к насилию, разжигающую национальную рознь, и расовую вражду, а также любую другую информацию, которая противоречит морально-этическим нормам.
2. Использовать нецензурную лексику.
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 668 Регистрация: 23.03.2023 Из: Киев Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 35 ![]() |
Доброго дня! Недавно спробував завантажити документи до мого кабінету на ProZorro, але в мене виникли проблеми. Після входу на сайт і спроби завантаження файлів, я отримав повідомлення про помилку. Я вже перевірив всі файли на відповідність вимогам формату та обсягу, але це не допомогло. Чому не вдається завантажити документи до мого кабінету на ProZorro? Як це можна вирішити?
|
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 589 Регистрация: 23.03.2023 Из: Киев Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 62 ![]() |
Вітаю! Помилки під час завантаження документів до кабінету на ProZorro можуть виникати з різних причин. Один із можливих факторів - це несумісність форматів файлів чи їхній обсяг. Важливо переконатися, що файли відповідають вимогам та мають прийнятний розмір. Крім цього, рекомендується перевірити інтернет-з'єднання та спробувати ще раз. Якщо проблема не вирішується, звертайтеся до служби підтримки.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 668 Регистрация: 23.03.2023 Из: Киев Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 35 ![]() |
Дякую за відповідь! Я перевірив формати і розміри файлів, і все відповідає вимогам. Інтернет-з'єднання також стабільне. Але помилка все ще з'являється під час завантаження. Можливо, ви можете порадити, куди саме звернутися за додатковою допомогою або перевірити, чи все в порядку з моїм аккаунтом на ProZorro?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 589 Регистрация: 23.03.2023 Из: Киев Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 62 ![]() |
Звісно, радо вам допоможу! Для подальшої допомоги рекомендую звернутися до спеціалістів з підтримки на офіційному сайті ProZorro. Там ви зможете знайти контактні дані та звернутися до фахівців, які допоможуть вам вирішити проблему з завантаженням документів до вашого кабінету ]]>dzo]]> на ProZorro. Не соромтеся звертатися до них, вони з радістю нададуть вам необхідну підтримку та консультації. Бажаю успішного вирішення проблеми та продовження роботи на порталі держзакупівель!
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 6th August 2025 - 01:55 |