Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Этот раздел предназначен для неформального общения между посетителями форума, которое не годится для любого другого раздела. Просьба размещать юмористическую, деловую и "организационную" информацию в специальных подразделах.

ЗАПРЕЩЕНО:
1. Оставлять в разделе сообщения и файлы, содержащие оскорбительную, призывающую к насилию, разжигающую национальную рознь, и расовую вражду, а также любую другую информацию, которая противоречит морально-этическим нормам.
2. Использовать нецензурную лексику.

> Чому не вдається завантажити документи до мого кабінету на ProZorro?
Donatello
сообщение Oct 2 2023, 11:11
Сообщение #1





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 668
Регистрация: 23.03.2023
Из: Киев

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 35



Доброго дня! Недавно спробував завантажити документи до мого кабінету на ProZorro, але в мене виникли проблеми. Після входу на сайт і спроби завантаження файлів, я отримав повідомлення про помилку. Я вже перевірив всі файли на відповідність вимогам формату та обсягу, але це не допомогло. Чому не вдається завантажити документи до мого кабінету на ProZorro? Як це можна вирішити?
Go to the top of the page
Вставить ник Donatello в ответ
+Quote Post
 
Start new topic
Ответов (1 - 3)
Haitaver
сообщение Oct 2 2023, 11:12
Сообщение #2





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 589
Регистрация: 23.03.2023
Из: Киев

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 62



Вітаю! Помилки під час завантаження документів до кабінету на ProZorro можуть виникати з різних причин. Один із можливих факторів - це несумісність форматів файлів чи їхній обсяг. Важливо переконатися, що файли відповідають вимогам та мають прийнятний розмір. Крім цього, рекомендується перевірити інтернет-з'єднання та спробувати ще раз. Якщо проблема не вирішується, звертайтеся до служби підтримки.
Go to the top of the page
Вставить ник Haitaver в ответ
+Quote Post
Donatello
сообщение Oct 2 2023, 11:12
Сообщение #3





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 668
Регистрация: 23.03.2023
Из: Киев

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 35



Дякую за відповідь! Я перевірив формати і розміри файлів, і все відповідає вимогам. Інтернет-з'єднання також стабільне. Але помилка все ще з'являється під час завантаження. Можливо, ви можете порадити, куди саме звернутися за додатковою допомогою або перевірити, чи все в порядку з моїм аккаунтом на ProZorro?
Go to the top of the page
Вставить ник Donatello в ответ
+Quote Post
Haitaver
сообщение Oct 2 2023, 11:14
Сообщение #4





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 589
Регистрация: 23.03.2023
Из: Киев

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 62



Звісно, радо вам допоможу! Для подальшої допомоги рекомендую звернутися до спеціалістів з підтримки на офіційному сайті ProZorro. Там ви зможете знайти контактні дані та звернутися до фахівців, які допоможуть вам вирішити проблему з завантаженням документів до вашого кабінету ]]>dzo]]> на ProZorro. Не соромтеся звертатися до них, вони з радістю нададуть вам необхідну підтримку та консультації. Бажаю успішного вирішення проблеми та продовження роботи на порталі держзакупівель!
Go to the top of the page
Вставить ник Haitaver в ответ
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 6th August 2025 - 01:55