Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Этот раздел предназначен для неформального общения между посетителями форума, которое не годится для любого другого раздела. Просьба размещать юмористическую, деловую и "организационную" информацию в специальных подразделах.
ЗАПРЕЩЕНО:
1. Оставлять в разделе сообщения и файлы, содержащие оскорбительную, призывающую к насилию, разжигающую национальную рознь, и расовую вражду, а также любую другую информацию, которая противоречит морально-этическим нормам.
2. Использовать нецензурную лексику.
Вчера, 10:53
Сообщение
#1
|
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 12 Регистрация: 22.08.2025 Из: Kyiv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 35 |
Хтось зменшував розмір каблучки? Подарував, а вона трохи завелика. Каблучка не гладка, з невеликим візерунком. Тепер хвилююсь: якщо її різатимуть, чи не зіпсується вигляд? Чи не буде помітно шов? І чи не деформується сам візерунок? Поділіться досвідом, бо не хочеться зіпсувати подарунок.
|
|
|
![]() |
Вчера, 10:53
Сообщение
#2
|
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 12 Регистрация: 22.08.2025 Из: Полтава Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 35 |
Я зменшував, але в мене була проста гладка обручка. Там все легко: вирізали шматок, спаяли, відполірували - сліду нуль. З візерунком складніше. Багато залежить від майстра і самого дизайну. Якщо візерунок по всьому колу, то в місці стику він точно порушиться. Якщо тільки зверху, то різатимуть знизу, і буде непомітно.
|
|
|
Вчера, 10:54
Сообщение
#3
|
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 12 Регистрация: 22.08.2025 Из: Kyiv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 35 |
От у тому й проблема. Візерунок там не по всьому колу, але є маленький камінчик. Я найбільше боюся, що під час пайки камінь пошкодять від нагрівання. Або що каблучка втратить ідеальну круглу форму, стане "яйцем". І ще питання по металу - це біле золото. Чув, що з ним теж є нюанси, ніби шов потім жовтіє? Невже доведеться нову купувати, якщо щось піде не так?
|
|
|
Вчера, 10:54
Сообщение
#4
|
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 12 Регистрация: 22.08.2025 Из: Полтава Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 35 |
Якраз дивився схожі моделі на Zlato ]]>https://zlato.ua/]]> там багато варіантів з камінням. З каменем треба обережно. Якщо майстер нормальний, він використовує лазерну пайку. Вона дає точковий нагрів і не псує камінь.
Якщо паяти по-старому, то камінь треба виймати, а це вже ризик пошкодити закріпку. Щодо білого золота - ти правий. Після пайки місце стику обов'язково мають покрити родієм заново, інакше воно буде відрізнятися за відтінком (жовтити). Хороший ювелір це робить за замовчуванням. І про форму не переживай. Після пайки каблучку вирівнюють на спеціальному конусі. Якщо руки у майстра рівні, ніякої овальності не буде, сліду не знайдеш. Головне - не неси в першу-ліпшу будку "Ремонт". Шукай майстерню з лазером. Якщо в тебе не "доріжка" по всьому колу, то зменшити - це стандартна операція. |
|
|
![]() ![]() |
|
Текстовая версия | Сейчас: 28th October 2025 - 00:11 |