![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 35 Регистрация: 14.12.2013 Из: львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 3 ![]() |
Усім привіт. Недавно придбав авто Мазда 3 1,6 АКПП 2006р. і постало питання по заміні масла в коробці. Трохи пошуршавши в неті по даному питанні і задзвонивши на оф. дилера Мазди "захід-моторс" у Львові (оскільки тут живу) та до колишнього оф. дилера "Гелікон" отримам одну і туж відповідь - можлива лише часткова заміна масла без фільтра або з ним ( на сьогодні пробіг 94 тис. тому сказали що можна без фільтра). Вартість робіт в обидвох була однакова - 70грн., тому вибрав той що було блище - Гелікон. Навіть попав до тогож майстра в якого попередній всласник частково обслуговувався. Процедура виявилась досить банальна - відкрутили пробку, злили масло (світло коричневого кольору), закрутили пробку і залили свіже. Коли я запитав "А чи непотрібно зняти піддон і почистити його" то отримав досить катигоричну відповідь "А нашо??. Непотрібно!!!!" На усю процедуру пішло 3.3-3.4 л ATF - хоча по телефону сказали що треба 5л. Після прогріття масла в коробці (на підйомнику, хвилин 15) заміряли рівень - виявилось трошки більше (на 2-3мм) від верхньої позначки в 65С. Але майстер зказав "що це нічого і навіть специалісти по АКПП рекомендують лити трошки більше масла" - це мене трохи насторожило, але оскільки люди займаються маздами не один день - то їм видніше. Покатавшись декілька днів вирішив перевірити рівень масла в коробці і тут відбуваються якісь чудеса - ча на "гарячу" чи на холодну машину яка добу простояла в гаражі - рівень масла завжди вище від кінцевика з мітками, на 1-3мм заходить на тросик.
Звідси в мене виникають питання: 1. чому такий рівень масла? 2. чому неможливо провести повну заміну масла? 3. незняття піддона при частковій заміні - це нормально чи пофігізм (небажання замазатись) майстра? Судячи по відео з ютубу навіть через 50тис. на піддоні збирається всяка "гадость" - і звітси ще одне питання: 4. наскільки корисна (чи ні) така заміна? Буду вдячний за відповідї, а то воно мені спати недає. |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 ![]() |
Цитата відповідь "А нашо??. Непотрібно!!!! Моя тобі порада, я був там і там: не вір жодному слову цих майстрів, вони ніфіга не знають толком. Хоч зробити все правильно - читай інет, багато читай (там є відповіді на усі твої запитання) Купуй своє масло, потім їдь на сто і зі свічкою стій, аби вони все робили так як має бути, а не так як вони собі думають. Або міняй все самостіно. Цитата Але майстер зказав "що це нічого і навіть специалісти по АКПП рекомендують лити трошки більше масла Мені на офф сервісі на Липинського під час заміни мастила в двигуні влили всі 4 літри не заміряючи рівень, ніби то там якраз 4 літри і йде. Воно то так, але дома перепровіривши на щупі було значно вище максимуму. Мусив шприцом зтягнути до норми, десь 200 грам. Це означає, що супер моторист не дозлив масло з двигуна повністю. Я вже не раз переконувався що якщо на щупі є мітки, то на них і потрібно орієнтуватися. Пошукай мою тему про мітки на бачку рідини гідропідсилювача - це доказ того, що інженери мазда знають все краще. Є хороші ресурси по ремонту і експлуатації мазди, там по пунктах описано як все правильно потрібно зробити. Також в інеті є архіви-книжки по експлуатації мазд 3, у мене на ПК таких дві. Масло міняється здається не на підставі пробігу а на підставі кольору, запаху і рівня. Може і не тре було міняти. А що вони тобі залили? Сообщение отредактировал Kapi - Dec 27 2013, 17:29 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 35 Регистрация: 14.12.2013 Из: львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 3 ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 ![]() |
Я там не був, але знаю, що є ще третя кантора-СТО у Львові, яка спеціалізується по технічному обслуговуванню японців, це - "сто Панська гора".
Я не упевнений що прогрітий двигун означає прогріту АКПП. Можливий такий варіант, що АКПП була холодна. У АКПП встановлений датчик температури масла, можна було би підключити діагностичний кабель і перевірити температуру та вже потім коригувати рівень. Читайте інет, інші форуми - тільки тоді все стане ясно. Почніть з цих ссилок. Провірка - ]]>http://mazda3sto.ru/esicont/en/srvc/html/B...1701074W04.html]]> Заміна - ]]>http://mazda3sto.ru/esicont/en/srvc/html/B...1701074W05.html]]> Сообщение отредактировал Kapi - Dec 27 2013, 17:22 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 35 Регистрация: 14.12.2013 Из: львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 3 ![]() |
Я там не був, але знаю, що є ще третя кантора-СТО у Львові, яка спеціалізується по технічному обслуговуванню японців, це - "сто Панська гора". Я не упевнений що прогрітий двигун означає прогріту АКПП. Можливий такий варіант, що АКПП була холодна. У АКПП встановлений датчик температури масла, можна було би підключити діагностичний кабель і перевірити температуру та вже потім коригувати рівень. Читайте інет, інші форуми - тільки тоді все стане ясно. Почніть з цих ссилок. Провірка - ]]>http://mazda3sto.ru/esicont/en/srvc/html/B...1701074W04.html]]> Заміна - ]]>http://mazda3sto.ru/esicont/en/srvc/html/B...1701074W05.html]]> Дякую за посилання - бачу що ніч буде довга ![]() |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 ![]() |
я тут трохи почитав, а що буде на щупі, якщо поміряти при заглушеному і остиглому (25 градусів) двигуні?
Сообщение отредактировал Kapi - Dec 27 2013, 17:52 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 132 Регистрация: 11.11.2010 Из: Киев Спасибо сказали: 10 раз(а) Авто: mazda 3 Имя: Александр ![]() |
Как то и у меня стал вопрос по замене масла в коробке, позвонил на оф. сервис в киеве, по вин коду сказали что масло можно вообще не менять если оно в хорошем состоянии. Ездил потом к ним они смотрели уровень нормальный, цвет прозрачный. Правда машинка уже ушла по наследству, но до сиз все без проблем. пробег 160 тыс.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 68 Регистрация: 31.08.2011 Из: киев Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda3 ![]() |
не нужно его менять.как говорится не мешай машине ехать,и она тебя не подведет
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#9
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 ![]() |
Ігор, як рішилося?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#10
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 2 Регистрация: 06.09.2013 Из: Минск Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda ![]() |
Вот здесь подробно написано, как менять масло, через какой пробег и насчет вечного масла:
]]>http://transparts.by/articles/22-zamena-masla-v-akpp.html]]> |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#11
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 10 Регистрация: 09.12.2013 Из: Lviv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: tucson ![]() |
не нужно его менять.как говорится не мешай машине ехать,и она тебя не подведет можна і я своїх 5 коп вставлю ) Я не згоден з на рахунок не міняти, поки машина їде. по специфіці своєї роботи відвідую всякі різні тренінги, курси навчання і т.д Недавно відвідав курс по маслам, від дуже відомої фірми. Вони наприклад дають гарантію на масло "в каністрі" - 5років, в авто - 1 рік/сезон чому в авто так мало - відповідь в агрегатах конденсат є ? є ! різноманітні метали є ? є! от масоло з ними і контактує! масло - це складна хімічна сполука а не фізично змішана з різних інградієнтів бодяга ! В маслі є різні присадки добавки які виробляються з часом і навантаженням! Тому заміна масла - є обов"язковим етапом при проходженні ТО По об"єму масла яке треба міняти - є такі поняття як Full Capacity та Servise Capasity - повний об"єм і сервісний об"єм. тобто по певним технічним/конструкторським причинам злиєш не все масло! На рахунок - оф контор, відвідуючи всякі заходи(див вище) - скажу одне - з 50-ти чоловік 80% на на них спить( Сообщение отредактировал TheShum - Jan 2 2014, 17:57 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#12
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 355 Регистрация: 24.05.2009 Из: Украина (Киев) Спасибо сказали: 4 раз(а) Авто: GOLF Имя: Владимир Иванович ![]() |
Теми, стосовно процесу заміни ATF в АКПП вже "жували-пережували".
Просто ти неуважно працював "Пошуком". Були там і фото, і опис процесу. А "спеціалісти", до яких ти потрапив, просто або бовдури, або ледарі. Все там (у машині, мається на увазі) міняється, робиться по "типовому сценарію" і немає нічого "розумного". Тільки брудно. -------------------- Малороссия - это Россия после удовлетворения претензий Китая.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#13
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 35 Регистрация: 14.12.2013 Из: львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 3 ![]() |
Теми, стосовно процесу заміни ATF в АКПП вже "жували-пережували". Просто ти неуважно працював "Пошуком". Були там і фото, і опис процесу. А "спеціалісти", до яких ти потрапив, просто або бовдури, або ледарі. Все там (у машині, мається на увазі) міняється, робиться по "типовому сценарію" і немає нічого "розумного". Тільки брудно. Те що там нема нічого складного (адже саку АКПП ніхто не розбирає) я розумім ще до поїздки на СТО, але якось вагався на те щоб самому все зробити. Забруднитись я небоюсь бо так склалось, що моя робота в 50% випадках проходить в бруді і на колінах. Це неперший мій автомобіль щоб я не розумів як працюють на оф.СТО. тому я і шукав допомоги в одноклубників у Львові, і по їхнім рекомендаціям звернувся до Koya який мене запевнив що у них все зроблять добре. Можливо вони (майстри) всім так роблять - і рахують що це добре. Нічого немаю проти Koya - ми з ним дуже добре поспілкувались і Він надав мені багато корисної інформації - але той "спеціаліст-Майстер" відбив в мене бажання ще раз туди заїжджати без крайньої необхідності. Але якось в голові невкладується - чи може бути що 3,4 л масла забагато. Я читав і переглянув не один сюжет де при такій заміні лиють і до 4 літрів і все ГУД. Ігор, як рішилося? Поки що ніяк. Добре що зараз майже не їжджу. А так, шукаю до кого ще би можна було підїхати на консультацію на рахунок рівня. І подумую над тим, що десь весною всеж сам знімлю піддон АКПП, поміняю фільтр і подивлюсь яка "Вона" на вигляд і в якому стані хочаб на моє субєктивне око. Поки що в пошуках інформації, читанні форумів і статтів. Сообщение отредактировал Igor9902 - Jan 3 2014, 16:44 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#14
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 823 Регистрация: 10.05.2010 Из: Львів Спасибо сказали: 80 раз(а) Авто: KIA Cee'd SW 1.6 crdi 6MT Имя: Віктор ![]() |
Усім привіт. Недавно придбав авто Мазда 3 1,6 АКПП 2006р. і постало питання по заміні масла в коробці. Трохи пошуршавши в неті по даному питанні і задзвонивши на оф. дилера Мазди "захід-моторс" у Львові (оскільки тут живу) та до колишнього оф. дилера "Гелікон" отримам одну і туж відповідь - можлива лише часткова заміна масла без фільтра або з ним ( на сьогодні пробіг 94 тис. тому сказали що можна без фільтра). Вартість робіт в обидвох була однакова - 70грн., тому вибрав той що було блище - Гелікон. Навіть попав до тогож майстра в якого попередній всласник частково обслуговувався. Процедура виявилась досить банальна - відкрутили пробку, злили масло (світло коричневого кольору), закрутили пробку і залили свіже. Коли я запитав "А чи непотрібно зняти піддон і почистити його" то отримав досить катигоричну відповідь "А нашо??. Непотрібно!!!!" На усю процедуру пішло 3.3-3.4 л ATF - хоча по телефону сказали що треба 5л. Після прогріття масла в коробці (на підйомнику, хвилин 15) заміряли рівень - виявилось трошки більше (на 2-3мм) від верхньої позначки в 65С. Але майстер зказав "що це нічого і навіть специалісти по АКПП рекомендують лити трошки більше масла" - це мене трохи насторожило, але оскільки люди займаються маздами не один день - то їм видніше. Покатавшись декілька днів вирішив перевірити рівень масла в коробці і тут відбуваються якісь чудеса - ча на "гарячу" чи на холодну машину яка добу простояла в гаражі - рівень масла завжди вище від кінцевика з мітками, на 1-3мм заходить на тросик. Звідси в мене виникають питання: 1. чому такий рівень масла? 2. чому неможливо провести повну заміну масла? 3. незняття піддона при частковій заміні - це нормально чи пофігізм (небажання замазатись) майстра? Судячи по відео з ютубу навіть через 50тис. на піддоні збирається всяка "гадость" - і звітси ще одне питання: 4. наскільки корисна (чи ні) така заміна? Буду вдячний за відповідї, а то воно мені спати недає. Повна заміна мастила в АКПП можлива лише на спеціальному стенді, якого у Львові точно немає взагалі в жодного дилера. Це пов"язано з конструкцією АКПП, в зв"язку з чим весь об"єм рідини не стікає в картер, на відміну від МКПП де лише шестерні. На стенді заміна відбувається шляхом витіснення під тиском старого об"єму масла новим, по принципу заміни тормозної. Таким чином відбувається ще й промивка. Для такої процедури в залежності від коробки може знадобитися великий об"єм масла - до 20 л. Ну і коштує це дорого. В Москві наприклад лише цього року відкрився центр по ремонту АКПП ZF і коштує в них така процедура приблизно третини вартості коробки, (деяким автоматам ZF така заміна може допогти, замість капремонту, бо виробник змінив специфікацію масла для Росії). Для древнього 4-стпупеневого маздівського гідротрансформатора повна заміна не потрібна, вона нічого коробці не дасть, ресурсу який в нього закладений виробником не продовжить. Часткової заміни достатньо, і технічний бюлетень регламентного ТО передбачає лише часткову заміну. А скільки вже треба туда лити дивіться книжку, там є всі таблиці. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#15
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 823 Регистрация: 10.05.2010 Из: Львів Спасибо сказали: 80 раз(а) Авто: KIA Cee'd SW 1.6 crdi 6MT Имя: Віктор ![]() |
Продовжу тему. Чому неможливо повністю злити рідину з гідротрансформаторної АКПП. Як відомо в такій АКПП масло виконує гідравлічну функцію. Насосне кільце гідротрансформатора має жорсткий зв"язок з валом двигуна і при заведеному двигуні постійно прокачує масло. Коли селектор коробки знаходиться в N статор не крутиться і належний тиск масла не створюється. В режимі D гідротрансформатор або блокується або працює в режимі часткового просковзування, залежно від того як інтенсивно ми тиснемо на газ (і чи тиснемо взагалі). Так от, при заглушеному двигуні, ми можемо злити лише ту рідину, яка знаходиться до гідротрансформатора, тобто з тієї її частини де знаходяться вали передач з шестернями, з самого гідротрансформатора без розбору коробки злити не вийде. Стенд для заміни забезпечує прокрутку гідротрансформатора.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#16
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 35 Регистрация: 14.12.2013 Из: львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 3 ![]() |
Продовжу тему. Чому неможливо повністю злити рідину з гідротрансформаторної АКПП. Як відомо в такій АКПП масло виконує гідравлічну функцію. Насосне кільце гідротрансформатора має жорсткий зв"язок з валом двигуна і при заведеному двигуні постійно прокачує масло. Коли селектор коробки знаходиться в N статор не крутиться і належний тиск масла не створюється. В режимі D гідротрансформатор або блокується або працює в режимі часткового просковзування, залежно від того як інтенсивно ми тиснемо на газ (і чи тиснемо взагалі). Так от, при заглушеному двигуні, ми можемо злити лише ту рідину, яка знаходиться до гідротрансформатора, тобто з тієї її частини де знаходяться вали передач з шестернями, з самого гідротрансформатора без розбору коробки злити не вийде. Стенд для заміни забезпечує прокрутку гідротрансформатора. Ось тут ]]>http://www.top-q.ru/main/1367999401.html]]> описаний надиво простий спосіб заміни , будем рахувати майже 100% масла в АКПП. Питання - чому ніхто так неробить у нас (на сервісі чи самому)??? Ось ще одна ссилка на даний варіант повної заміни масла ]]>http://www.akpp-club.com.ua/index.php?page=advice]]> , і спеціальних стендів вроді як непотрібно. Чи я десь помилився??? Сообщение отредактировал Igor9902 - Jan 4 2014, 22:25 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#17
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 ![]() |
Цитата Чем опасны заниженный или завышенный уровень масла в АКПП?
Слишком низкий уровень ATF опасен тем, что насос вместе с маслом начинает захватывать воздух. В результате образуется воздушно-масляная ”эмульсия”, которая хорошо сжимается и имеет низкую теплоемкость и теплопроводность. Масло теряет важнейшие из своих свойств и становится сжимаемым. Следствием этого будут снижение давления в системе управления, плохой отвод тепла из АКПП, ухудшение смазки трущихся элементов. Эксплуатация автомобиля со вспененным маслом в АКПП быстро выведет коробку из строя. Хотелось бы отметить, что не стоит путать отдельные крупные пузырьки воздуха в масле на щупе (что иногда бывает) с пенящимся маслом, которое представляет собой равномерно вспененную жидкость с очень мелкими пузырьками воздуха. Вспенивание масла увеличивают его объем, поэтому при проверке уровня он окажется завышенным. В этом случае следует заглушить двигатель и дать отстояться маслу в течение некоторого времени, и затем, не заводя двигатель, проверить уровень масла. Если щуп окажется совсем сухой, то можно смело долить литр, а то и два. Масло может вспениваться и вращающимися деталями АКПП, если уровень превышает допустимое значение. В этом случае в масло начинают окунаться вращающиеся детали АКПП и вспенивают его. Вспенивание происходит не сразу после запуска двигателя, как в случае с заниженным уровнем, а в процессе движения, особенно с высокими оборотами двигателя. Как в случае заниженного уровня масла, так и в случае завышенного уровня вспенивание масла приводит к увеличению его объема, и, как следствие этого, к его выбросу через сапун коробки передач. Заглянув под машину, можно часто увидеть там, что вся коробка в масле. Вот случай из практики. Ford Explorer приехал на диагностику с жалобой на то, что с уровнем твориться что-то непонятное. Уровень - то есть, то нет, а АКПП вся в масле. В беседе с клиентом выяснилось, что щуп был утерян и заменен новым, заказанным по VIN у дилера. При сравнении щупа и щуповой трубы оказалось, что щуп гораздо короче трубы. Уровень ATF находился как раз на уровне оси коробки. (Обычно уровень находится примерно вровень с прокладкой поддона). Таким образом, жалоба клиента были вызвана слишком высоким уровнем ATF в АКПП. Сообщение отредактировал Kapi - Jan 4 2014, 23:17 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#18
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 823 Регистрация: 10.05.2010 Из: Львів Спасибо сказали: 80 раз(а) Авто: KIA Cee'd SW 1.6 crdi 6MT Имя: Віктор ![]() |
Ось тут ]]>http://www.top-q.ru/main/1367999401.html]]> описаний надиво простий спосіб заміни , будем рахувати майже 100% масла в АКПП. Питання - чому ніхто так неробить у нас (на сервісі чи самому)??? Ось ще одна ссилка на даний варіант повної заміни масла ]]>http://www.akpp-club.com.ua/index.php?page=advice]]> , і спеціальних стендів вроді як непотрібно. Чи я десь помилився??? Напевно такий спосіб краще ніж просто злити з пробки. По такому ж принципу міняється рідина гідропісдилювача, чувак заводив двигун щоб забезпечити прокуртку гідротрансформатора. Не роблять таким чином напевно тому що нормогодин треба більше а техбюлетень такого способу не передбачає. На якомусь кулібін-СТО можливо вам так і поміняють. Ніхто просто не захоче брати на себе відповідальність роботи коробки без масла без вашої згоди. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#19
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 355 Регистрация: 24.05.2009 Из: Украина (Киев) Спасибо сказали: 4 раз(а) Авто: GOLF Имя: Владимир Иванович ![]() |
Чи я десь помилився??? Не помилився. Так і робиться.Але ж ти повинен розуміти, що в Україні дуже вдало продавати "понти". "Спецустановка", це всього навсього більш "цивілізований спосіб", який має "товарний вигляд". Тобто, це "продукт" на ринку, який можна більш вдало продати (заодно продати й 15-20 літрів ATF). P.S. Мастило з двигуна можна просто зливати у стару каністру, а можна у "спецприймач". Звісно, коли машин багато, то бігати з каністрою не дуже зручно.... Але, практично, процес однаковий в обох випадках. -------------------- Малороссия - это Россия после удовлетворения претензий Китая.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#20
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 35 Регистрация: 14.12.2013 Из: львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 3 ![]() |
Після довгих роздумів проблему з рівнем ATF в коробці вирішив побороти так - взяв шприц 20 та трубочку тоненьку і через горловину куди вставляється щуп почав потрохи витягувати. Робив це в вдекілька етапів:
1 - витягнув 200мл ATF і декілька днів поїздив (поїздки короткі по 5-7 км.) щоб відчути чи щось поміняється - результат: перемикання автомата непомінялось, рівень на прогрітій машині всерівно зашкалював. 2 - витягнув ще 100мл ATF і декілька днів поїздив - результат: перемикання автомата на 1-2 передачі стало плавніше (хоча дружина невідчула), рівень на прогрітій машині дойшов до місця прикріплення мірки до тросика щупа. 3 - витягнув ще 250мл ATF вчора - результат: перемикання автомата я вважаю стало всеж трохи "лекшим", рівень на прогрітій машині десь посередині позначки в 65С.. Звідси напрошується висновок - нафіга мені такий сервіс, за який я плачу гроші, а вони до такої відповідальної справи ставляться так халатно. В результаті потрачено гроші, багато часу і як завжди - поки незробиш сам то добре небуде. На фото видно к-сть злитої ATF - незнаю як на таку кількісь можна було промахнутись. Для себе зробив наступний висновок - як трохи розберусь з роботою і появиться вільний час, то проведу ще одну часткову заміну ATF та фільтра але вже сам. Сообщение отредактировал Igor9902 - Jan 17 2014, 08:41
Прикрепленные файлы
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 7th August 2025 - 04:20 |