![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Здесь ведется обсуждение юридических вопросов, связанных как с покупкой, эксплуатацией и продажей автомобиля, так и с общением с нашими доблестными госорганами.
Название темы должно кратко описывать ее содержание.
Флуд и оффтоп запрещены!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() хронический оптимист Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,210 Регистрация: 29.06.2007 Из: Мать городов ваших Спасибо сказали: 529 раз(а) Авто: Red 3MPS 300++ л.с. Имя: Игорь ![]() |
Гаишников лишили права просто так останавливать водителей
31 марта '11 в 14:39 Министр внутренних дел Украины Анатолий Могилев обязал Госавтоинспекцию прекратить практику безосновательной остановки автомобилей, а также планирование показателей количества составленных протоколов за нарушение правил дорожного движения. Об этом министр заявил на пресс-конференции в Киеве. «Нужно исключить факты безосновательной остановки транспорта, на показателях количества протоколов (5-7-10) нужно ставить крест… Нужно наказывать за особо злостные нарушения. Я думаю, в ближайшие дни соответствующий приказ будет выпущен», - сказал Могилев, добавив при этом, что, по его убеждению, инспекторы ГАИ должны проводить разъяснительную работу с водителями, которые совершили нарушение ПДД, не создавая аварийной ситуации, а не наказывать их штрафами. В то же время министр отметил, что за короткий период времени трудно сломать у 22-тысячного коллектива ГАИ стереотипы (1), которые накапливались годами. Источник: УНИАН ]]>http://mycityua.com/news/country/2011/03/31/143957.html]]> (1) - скорее устойчивую тягу к обогащению Сообщение отредактировал voyager - Mar 31 2011, 14:04 -------------------- Вера в человека у меня есть. Уверенности нет
|
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Клубный сыщик :) Группа: Мазда-Гвардия Сообщений: 7,728 Регистрация: 31.12.2008 Из: Киев Спасибо сказали: 592 раз(а) Авто: Mazda 3 BM Skyactiv Имя: явно не Джан :)))) ![]() |
Неужели?
![]() Глава МВД своим приказом запретил ГАИ останавливать автомобили "просто так" МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ НАКАЗ 04.04.2011 м. Київ № 118 Про впорядкування організації роботи працівника Державтоінспекції МВС України під час нагляду за дорожнім рухом та оцінки його діяльності Відповідно до Законів України «Про міліцію», «Про дорожній рух» та з метою вдосконалення забезпечення безпеки дорожнього руху НАКАЗУЮ: 1. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі: 1.1. Категорично заборонити працівникам Державтоінспекції безпідставно зупиняти транспортні засоби. Зобов’язати працівників ДАІ дотримуватись вимог щодо зупинки транспортних засобів лише у наступних випадках: – порушення водіями ПДР; – якщо характер руху транспортного засобу викликає підозру в спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму); – у разі наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу або водія до скоєння ДТП чи злочину; – за необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини скоєння ДТП, адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути; – за необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху чи працівникам міліції або як свідка при оформленні адміністративних матеріалів; – під час виконання рішень уповноважених на те державних органів про обмеження чи заборону руху. 1.2. Не допускати випадків установлення керівниками підрозділів ДАІ кількісних показників щодо документування порушень правил дорожнього руху під час організації несення дорожньо-патрульної служби. 1.3. Заборонити керівникам підрозділів ДАІ здійснювати оцінювання роботи працівників Державтоінспекції за кількістю складених ними адміністративних протоколів за порушення правил дорожнього руху. 1.4. Зобов’язати працівників Державтоінспекції цілеспрямовано здійснювати профілактичну роботу з учасниками дорожнього руху з метою попередження порушень правил дорожнього руху серед його учасників, під час нагляду за дорожнім рухом зосереджувати особливу увагу на виявленні порушень правил дорожнього руху, які стають причинами дорожньо-транспортних пригод чи створення аварійних ситуацій. 1.5. Вважати, що критеріями оцінки ефективності роботи працівників Державтоінспекції, що задіюються для нагляду за дорожнім рухом, є: 1.5.1. Для керівного складу підрозділів ДАІ МВС України – громадська думка щодо стану організації дорожнього руху та забезпечення його безпеки на території обслуговування, надання допомоги учасникам дорожнього руху (моніторинг громадської думки здійснювати не рідше одного разу впродовж півріччя). 1.5.2. Для працівників ДАІ, які безпосередньо здійснюють контроль за безпекою дорожнього руху, – стан аварійності на маршруті патрулювання, рівень і якість надання допомоги учасникам дорожнього руху. 1.6. Оформлювати відповідним наказом понаднормове залучення особового складу Державтоінспекції для виконання завдань із забезпечення безпеки дорожнього руху з дотриманням норм законодавства щодо оплати праці. 2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра генерал-майора міліції Ратушняка В.І. та ДДАІ (Лозовий В.М.). Міністр генерал-лейтенант міліції о/п А.В. Могильов ]]>ИсточникЪ.]]> -------------------- ]]>Mazda 3 SKYACTIV по запчастям, Хетч, 2,0 на ручке.]]>
Штирлиц, проходя по переулку заметил, как маляр закрашивал матерные слова на заборе. - "Модератор", подумал Штирлиц. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Мысль - это оргазм мозга. Те, кто способен его испытать - получают истинное наслаждение, остальным приходится имитировать! |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() MPSовод Группа: MAZDAвод Сообщений: 8,046 Регистрация: 22.06.2007 Из: Киев Спасибо сказали: 733 раз(а) Авто: была Mazda 3 2.0, 3 MPS, 6 MPS, RX-8 HP ![]() |
– порушення водіями ПДР; – якщо характер руху транспортного засобу викликає підозру в спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму); – у разі наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу або водія до скоєння ДТП чи злочину; – за необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини скоєння ДТП, адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути; – за необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху чи працівникам міліції або як свідка при оформленні адміністративних матеріалів; – під час виконання рішень уповноважених на те державних органів про обмеження чи заборону руху. получается, теперь при остановке инспектор должен представиться и сообщить причину одним из этих пунктов... надо бы себе распечатать на всякий случай ![]() по идее, первое время точно будут бояться останавливать по другим причинам |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 3rd May 2025 - 02:57 |