![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 ![]() |
Доброго дня!
Я новенький на форумі, зареєструвався вчора у ночі не з проста, а тому що я став власником Mazda 3. 2004 рік, хетчбек, блідо голубий, автомат, 1.6 бензин. Хотілося б для себе роз'яснити деякі речі а також навчитися користуватися всіма кнопками на передній панелі, так як перейшов я на ваш форум з таврійського, ну і відповідно значить до того їздив на Таврії. 1) На передній панелі, біля замка запалення є отвір (така решіточка), Я так зрозумів там встановлений динамік, який пищить, коли не пристібаєшся. Так от з цього отвору (мені здається саме з нього хоча можу помилятись) Доноситься звук тертя, схожий на звук не змащеного кулера персонального комп'ютерна. Якщо постукати біля отвору або подути в нього звук зникає на декілька секунд і далі знову починає гудіти. Гудить тільки при запханому і повернутому до запалення ключі а також коли заведена. Я помітив на фото червоним колом, де саме знаходиться отвір, хто не зрозумів. Фото не моєї машини, знайшов в інеті: ]]>http://piccy.info/view3/1729295/93efa48c9c...24aaf28050fe68/]]> 2)При запихання СД аудіо дисків cda формату на дисплеї пише check disk і потім його випльовує. Пробував на трьох дисках. Чому так? 3) При натисненні на педаль гальма, світиться лише один правий задній габарит. Якщо запобіжник то де його шукати? 4) Коли заводиш машину, крутиш стартером і в останню мить, вже якраз в момент підхвату і заведення мотору чути металічний звук, протягом менше ніж пів секунди, доки ще крутить стартер. Такий ніби щось потерло по тоненькій металічній бляшці. Це нормально чи ні? Дякую! |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,066 Регистрация: 07.02.2009 Из: Budva Харьков Энергодар Запорожье Спасибо сказали: 176 раз(а) Авто: M3 2.0 MT; M626 GC 2.0D Имя: Алексей ![]() |
"спасибо" появится после того, как наберешь 50 сообщений. Пока - записывай в блокнот, а потом поклацаешь всем кому должен
![]() Масло для швейных машин вообще не предназначено для куллеров, оно слишком текучее, и попросту сбежит с вала. Графитовая смазка лучше себя ведет в высоко нагруженных системах, т.к. хорошо переносит жару и давление. Для куллера сойдет и обычный литол-24, ну или любая пластичная смазка под рукой. Вообще лучше в гараж пакетик литола и графита, оно все есть в разных тарах, не портится - и частенько может пригодиться не только для авто. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 25th June 2025 - 04:17 |