![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно содержать модель машины и объем двигателя, либо просто описание самого вопроса. К примеру:
Mazda3 1.6: ставить ли тормоза Brembo?, либо Амортизаторы KONI Sport: отзывы и впечетления
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 ![]() |
Приїхали пластикові підкрильники замість войлочних, буду на днях міняти, тільки куплю пістони пластмасові.
Не давно підфарбовував задні арки, поржавіли. Майстер казав коли підкрильники будеш ставити обовязково оброби підколесні арки. так от: чим обробляти? на базарі бачив, польскі балончики, написано "Бараннік", по 35 грн. Думаю двох хватить. друг пропонував заїхати на СТО до них і задути також бараніком за 120 грн казали дві арки оброблять. ше є які варіанти,хто чим задував? Сообщение отредактировал Kapi - Sep 30 2011, 17:35 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 ![]() |
значить так, попрацював 3 години і ні за мною ні переді мною.
зняв старий підкрильник з однійєї сторони, помив арку з керхера, намилив шампуньом і знову змив. Після миття постала страшна картина, іржі повно: на крилі, на самій арці, на внутрішній стороні (там де амортизатор) арки, навіть балки і ті трохи поржавіли. Всі вогнища корозії я позачищав, аж до голого металу. Працював наждачкою і дрелькою з дротяною насадкою. Потім обежирив все бензином, намочив тряпочку і протер. Взявся за той балончик з антикорозійкою, думав він покриє шаром фарби всі голі до металу ділянки, а він дує прозорим спреєм, навіть не закриваючи тоном голий метал. Значить я так зрозумів спочатку потрібно все це загрунтувати грунтовкою, а потім вже тим балончиком, правильно? Грунтовку буду наносити пензликом, так як ні полівізатора ні компресора не маю. Ще маю бітумну противошумну і антикорозоціюну мастику, думаю, коли прогрунтую теж трохи замазати нею, вона по консистенцію як смола. далі шукаю поради.... Сообщение отредактировал Kapi - Oct 4 2011, 20:41 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 501 Регистрация: 02.04.2009 Из: Донецк Спасибо сказали: 78 раз(а) Авто: Mazda 3 Имя: Олег ![]() |
значить так, попрацював 3 години і ні за мною ні переді мною. зняв старий підкрильник з однійєї сторони, помив арку з керхера, намилив шампуньом і знову змив. Після миття постала страшна картина, іржі повно: на крилі, на самій арці, на внутрішній стороні (там де амортизатор) арки, навіть балки і ті трохи поржавіли. Всі вогнища корозії я позачищав, аж до голого металу. Працював наждачкою і дрелькою з дротяною насадкою. Потім обежирив все бензином, намочив тряпочку і протер. Взявся за той балончик з антикорозійкою, думав він покриє шаром фарби всі голі до металу ділянки, а він дує прозорим спреєм, навіть не закриваючи тоном голий метал. Значить я так зрозумів спочатку потрібно все це загрунтувати грунтовкою, а потім вже тим балончиком, правильно? Грунтовку буду наносити пензликом, так як ні полівізатора ні компресора не маю. Ще маю бітумну противошумну і антикорозоціюну мастику, думаю, коли прогрунтую теж трохи замазати нею, вона по консистенцію як смола. далі шукаю поради.... А я бы после зачистки металла взял бы преобразователь ржавчины и им бы промазал всё, а уж после него либо мовиль восковая, либо балончики всякие. И ещё одно, только без обид - шо такое пензлик? ![]() Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 9th August 2025 - 14:50 |