![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 697 Регистрация: 30.03.2010 Из: Львів Спасибо сказали: 99 раз(а) Авто: Mazda 626GE Имя: Андрій ![]() |
Вчора і сьогодні в мене почала машина погано нагріватися (температура повітря -10` -15`)
Не розумію чому так. За ці два дні мотор почав тихіше працювати і посвистувати (пошипувати) час від часу. Для прикладу сьогодні прогрівав машину 5-7 хв. + проїхав 17 км. датчик температури не дотянувся навіть до середини. Такого раніше не було. 1. Що це може бути? 2. Чим воно "чревато" для маськи? 3. Що можна зробити щоб виправити ситуацію? З.І. Машина стоїть в ночі в "гаражі" - халабуда збита із шиферу. -------------------- |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 697 Регистрация: 30.03.2010 Из: Львів Спасибо сказали: 99 раз(а) Авто: Mazda 626GE Имя: Андрій ![]() |
Ну све ППЦ !!!
Заплутався остаточно. Яка в мене ситуація. Прогрівав на холостих 5-7 хв. - верхній патрубок був теплий, нихній - холодний через 10-15 хв. - верхній - гарячий, нижній - теплий Поставив картонку перед радіатором. Сьогодні (мороз -20 C) прогрів машину зранку до 1 т.об. проїхав на роботу 15 км. і от показник який. Ще хотів запитати, якщо міняти термостат, антифриз зливати треба ??? (думаю міняти сам антифриз подивитися на реакцію маськи) Тільки питання ці для людей які точно знають відповіді, а не від Дяді Васі. А то я в ремонті "дубовий тейбл", вмію тільки їздити, до ремонту руки не з того місця ростуть. -------------------- |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 4th August 2025 - 13:44 |