![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Виникли питання правильності зчитування помилок. Виставляю відео: ]]>http://youtu.be/H5dyNpsK4ew]]>
Допоможіть правильно продіагностувати коди!!! До моменту заміни ремня ГРМ та роликів помилок небуло (комп обнуляв), після заміни появились.... Симптоми описані трохи нижче мали місце ДО ЗАМІНИ РЕМНЯ ГРМ. Для повноти картини напишу що турбує: На холодну - немає ніяких проблем (запуск з півоберта) прогрів триває нормально без проблем і плавання об. На прогріту - плавають обороти, причому з перемичкою стабільно прибл.750 - не рівна тяга (дьоргання в діапазоні 2000 тис. об. далі менш помітно.....) - при витягуванні ВВ проводів(будь який циліндр) зміни в роботі двигуна відбуваються поперемінно (можуть падати обороти/немає реакції) Сообщение отредактировал Тарік - Apr 5 2012, 11:09 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 7,132 Регистрация: 04.01.2011 Из: ua Спасибо сказали: 626 раз(а) Авто: mps 6 Имя: Miha ![]() |
Я на своей 1.5 еФке, когдато почистил форсы- мало того шо разницы в езде не ощутил, так расход вырос в полтора раза. Поменял форсы и расход вернулся. Кстати могу продать форсы после чистки
![]() -------------------- Тяжелее жить становится всё легче и легче… |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 2nd August 2025 - 23:45 |