![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
спочатку довгий світлячок потім 4короткий(к) 1довгий(д) 2к 1д 5к 1д 6к 1д 7к 1д 7д 1к. Ділі все повторюється але чомусь вже без першого довгого, якщо щось не зрозуміло, або я щось не так написав чи провірив то запитуйте, коментуйте дякую! Є ще відео але потрібно переконвертувати і обжати.
Сообщение отредактировал naxx - Apr 25 2012, 21:13 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
я в темноті провіряв...несвітяться...але розумієш в чому прикол: колодці свічні у нас глибокі, от і виходить що іскра розсіюється "десь там де невидно"...
у мене до 1800 тяга стабільна, далі ковбаса, після 2100 хлопок по спині і як ненормальна - тяга дика! але є такий момент: витягую вв провід - двигун реагує або нереагує, від чого залежить ? ше сьогодні замітив: на холодну все гуд, прогрівається - і починається: дьоргає, на низах невпевнено...Чекаю проводів як спасіння...то буде пі..ць якщо вони непоможуть... залию по горло присадок і продам нахер! на щот проводів! Провірити можна їх якось, кажуть в темноті погазувати? Тестером провірив свій ДПДЗ на закритій 0.56В при відкриванні збільшується і вкінці здається 3.45В вроді як в нормі вольтаж плавненько збільшується при крутінні заслонки. Лямбда зонд - живлення 12в присутнє опір 2-х проводів 5Ом походу це для нагріву, інших 2-х в обриві! не докінця зрозуміло про лямбду... то скільки проводів до неї?з твоїх пояснень 4? чи я не так зрозумів? взагалі то в мене 2 проводи.... Сообщение отредактировал Тарік - Apr 26 2012, 21:24 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
я в темноті провіряв...несвітяться...але розумієш в чому прикол: колодці свічні у нас глибокі, от і виходить що іскра розсіюється "десь там де невидно"... у мене до 1800 тяга стабільна, далі ковбаса, після 2100 хлопок по спині і як ненормальна - тяга дика! але є такий момент: витягую вв провід - двигун реагує або нереагує, від чого залежить ? ше сьогодні замітив: на холодну все гуд, прогрівається - і починається: дьоргає, на низах невпевнено...Чекаю проводів як спасіння...то буде пі..ць якщо вони непоможуть... залию по горло присадок і продам нахер! не докінця зрозуміло про лямбду... то скільки проводів до неї?з твоїх пояснень 4? чи я не так зрозумів? взагалі то в мене 2 проводи.... в мене 4, 2-живлення лямбди для підігрыву щоб швидше працювала, а 2 сигнальні мабуть так я не шару але ті сигнальні щось нічого не показують на прозвонку ні в якому напрямку!! Як провірити лямбду на роботоспосібність? |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 25th June 2025 - 06:00 |