![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Виникли питання правильності зчитування помилок. Виставляю відео: ]]>http://youtu.be/H5dyNpsK4ew]]>
Допоможіть правильно продіагностувати коди!!! До моменту заміни ремня ГРМ та роликів помилок небуло (комп обнуляв), після заміни появились.... Симптоми описані трохи нижче мали місце ДО ЗАМІНИ РЕМНЯ ГРМ. Для повноти картини напишу що турбує: На холодну - немає ніяких проблем (запуск з півоберта) прогрів триває нормально без проблем і плавання об. На прогріту - плавають обороти, причому з перемичкою стабільно прибл.750 - не рівна тяга (дьоргання в діапазоні 2000 тис. об. далі менш помітно.....) - при витягуванні ВВ проводів(будь який циліндр) зміни в роботі двигуна відбуваються поперемінно (можуть падати обороти/немає реакції) Сообщение отредактировал Тарік - Apr 5 2012, 11:09 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
нормально чиститься...при бажанні. Як інструмент використовував набір хірургічних щипців...+ шерстяна трапочка+карбоклінер+відкритий дросель і 40 хв. Так шо все чиститься.... Это не чистка и сдувание пыли ![]() Раз добрался до самого дросселя, неужели сложно открутить еще 2 болта и 2 гайки, чтобы снять его и полноценно промыть, зачем усложнять себе жизнь - пинцеты, неудобная поза, всякий шлам в коллектор. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Это не чистка и сдувание пыли ![]() Раз добрался до самого дросселя, неужели сложно открутить еще 2 болта и 2 гайки, чтобы снять его и полноценно промыть, зачем усложнять себе жизнь - пинцеты, неудобная поза, всякий шлам в коллектор. що там добиратись...зняв гофру тай по всій параді...А ти попробуй зніми дросель немаючи ударної викрутки і нормальних ключів... Сообщение отредактировал Тарік - May 4 2012, 09:13 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 3rd August 2025 - 12:20 |