![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda3 MPS: как заменить воздушный фильтр?, либо Mazda 6 MPS: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 73 Регистрация: 14.04.2012 Из: Белая Церковь Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 6 MPS Имя: Вова ![]() |
Мазда 6 MPS 2007р. пробіг 106тис. Після ремоту з`явився тріскіт в моторі!!!Грішу на актуатор,хоч міняв його близько 10000км тому!!!! СИМПТОМИ ТАКІ!!!!! На місті,на холостому ходу і навіть,якщо додавати обертів цього тріскоту нема!!!!А в русі,якщо натиснути на газ трішки сильніше,тобто навантажити двигун (не обов`язково газ тиснути в пол ),то з`являэться тріскотіння і пропадає тяга!!!!(думаю,що при натисканні на газ актуатор починає регулювати кут запалювання і так як з ним щось не те,то з`являється тріскотіння!!!!) Токож на холостих обертах,в районі актуатора,чутно звук схожий на такий,ніби маленька шайбочка літає по мотору!!!!чи не може цей звук,бути звуком розсипаного актуатора???А ще,мені здається,що підвищився розхід палива!!!!! Це все в деталях дуже важко пояснити,тому пояснив як міг!!!! Мене цікавить чи може це все бути симптомами накритого актуатора?????І якщо так,то чому він вийшов з ладу відразу після того,як зібрали двигун,що його могло зламати????Якщо поставити новий,з ним не буде того ж самого???? Підкажіть хоч що небуть!!!!!
|
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 339 Регистрация: 30.08.2010 Из: Київ, Миколаїв Спасибо сказали: 7 раз(а) Авто: MPS 3 Cosmic Blue ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 73 Регистрация: 14.04.2012 Из: Белая Церковь Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 6 MPS Имя: Вова ![]() |
Детонація-це означає,що неправильний кут запалювання!?!??!Це через те,що не правильно по міткам встановили ГРМ чи накрився актуатор?!?!?!?!?!мені здається,якщо б ГРМ був виставлений не поміткам(хоч на один зуб)то вона б не працювала нормально на холостому ходу!!!!
Сообщение отредактировал Вова MPS - May 3 2012, 11:36 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 301 Регистрация: 27.02.2011 Из: Kiev Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: MPS 6 Имя: Alexandr ![]() |
Детонація-це означає,що неправильний кут запалювання!?!??!Це через те,що не правильно по міткам встановили ГРМ чи накрився актуатор?!?!?!?!?!мені здається,якщо б ГРМ був виставлений не поміткам(хоч на один зуб)то вона б не працювала нормально на холостому ходу!!!! А че по деньгам ремонт ложится? две звезды, цепь и натяжитель? или еще железки каить нужны? спс Сломать вряд ли, а симптомы да.. только при таких симптомах можно запросто двигатель сломать как долго можно ездить или не можно если начинает греметь цепь при заводе (еле слышно)? -------------------- Реклама удалена администрацией!!!
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 21st June 2025 - 12:26 |