![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Не працює моторчик, який качає рідину для омиванння скла. Вчора прозвонив проводку, все ок. Питання до моторчика....Саму ємність не знімав, але з зовнішньго вигляду зрозуміло, шо дістати сам моторець не пошкодивши бачок - неможливо (на перший погляд).
Хто з таким стикався? Невже заміна моторчика - це заміна і всього бачка??? Мож є якісь варіанти??? Сообщение отредактировал Тарік - Sep 26 2012, 13:19 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
І так, нарешті фотозвіт: Заміна бачка і моторчика омивача скла
Причина: непрацював насос/моторчик омивача скла Як тестив: тестер ![]() Лікування 1) Знімаємо праве переднє колесо (для зручності доступу) ![]() 2) Знімаємо підкрильник/локер/захист. У мене від москвіча, прикручений саморізами до пластмасових частин бампера (повезло що не в крило...) Можна не повністю а наполовину, згідно фотки ![]() В передній чатині бампера (у пустоті) і знаходиться бачок. Кріпиться двома болтами. Їх відкручую і тягну бачок назад (вздовж авто)Крім болтів бачок тримає виступ(який є на самому бачку) який входить в отвір в металі. ![]() Ну звичайно відєднюємо шланг подачі омиваючої рідини, і провода. (В бачку було трохи води, вона просто стікає). ![]() Після огляду бачка, розумію реанімація нічого не дасть (паяний, тріснутий....) Констатую смерть бачка... Дякуючи одноклубникам (323f BA,Coupe626 ![]() Монтаж донора проходить у зворотному порядку. Я навіть умудрився поставити бачок без зняття колеса, гемор конешно, але можливо. При порівнянні обох бачків, розумію що в мене мотор був неорегінал, тому на фото фішка на одному дроті висить, а інший з клемою. В реалі два дроти "завязані у фішці", просто защолкується до мотора. Ще один момент. У новому бачку в середині болтається пластина із матеріалу подібного до карімату...(хто ходить в гори - той знає) Очивидно пояснення просте - для того щоб бачок не тріснув при морозі частину напруження знімає якраз оця мягка пластина. Що не зрозуміло? питайте. Сообщение отредактировал Тарік - Sep 25 2012, 09:25 Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 484 Регистрация: 19.12.2010 Из: Чернигов Спасибо сказали: 23 раз(а) Авто: Mazda 323f ВА 1995г. Имя: Виктор ![]() |
![]() При порівнянні обох бачків, розумію що в мене мотор був неорегінал, тому на фото фішка на одному дроті висить, а інший з клемою. В реалі два дроти "завязані у фішці", просто защолкується до мотора. От и я смотрю моторчик не родной, а то думал что с памятью чёто нето ![]() Сообщение отредактировал Victor-1610 - Sep 25 2012, 13:54 -------------------- |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 4th May 2025 - 19:06 |