![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 53 Регистрация: 23.03.2010 Из: Львів Спасибо сказали: 6 раз(а) Авто: Mazda 626 GE Имя: Роман ![]() |
Привіт всім.
Хочу поділитися варіантом встановлення салонного фільтра на маську. На днях вирішив собі поставити салонний фільтр по тих варіантах які знаходив на форумах (на жабо, сентепон перед вентилятором і т.д) але це мене не влаштувало через гемор добирання до цих цих місць. Тримаючи в руках воздуховід ![]() який стоїть між вентелятором та пічкою (сторона від пічки, там каке углублення на три сантиметри), подумав а чим не місце для нормального фільтра з іншого авто. Розміри фільтра які нам потрібні 19,5х16см. Знайшов фільтр від пріори 38 грн, розмір 22х16, ![]() по довжині трохи підрізав, получилось так: ![]() Встановив його в воздуховод (акуратно щоб не порвати паролон ущільнення на воздуховоді), сідає як рідний, один кутик (щілину) закрив паролоном ![]() ![]() Дальше все це діло збираємо назад. Запускаємо карлсона і все ок ![]() Результат! - Потік повітря незамітно зменшився, але "це на швидкість не впливає". Зате чисте повітря без листя в салоні, пуху і пилюки, що саме важливіше. Смітя яке буде проходити через вентилятор залишиться в воздуховоді яке легко можна буде почистити до заміни фільтра або вже разом з фільтром. На рахунок встановлення: щоб добратися до воздуховода достатньо зняти бардачок (2 самонарізи) далі відкрутити гайку воздуховода і витянути три пістона, дальше його акуратно витягуємо трохи на себе а потім вниз, треба побавитись. ![]() Якщо є щілини між корпусом вентилятора/пічки і воздуховодом бажано закрити смужками паролону чи чимось іншим для збільшення потоку повітря через фільтр. П.С. Причиною для встановлення фільтра було море сміття яке я побачив перед радіатором обігріву та по всьому корпусі пічки і воздуховодах. До речі кому цікаво, пічка гріла дуже слабо, зимою замерзав, тому вирішив зняти радіатор розпаяти та прочистити. Коли розпаяли радіатор я був в шоці, кришка на половину забита мусором і чимось подібним на пасту, соти 80% забиті, пилка по металу не проходила. Короче намучився поки все це прочистив, і заодне промив повністю систему охолодження, в основному радіаторі тоже куча грязі (обовязково треба знімати і промивати бо все це піде в радіатор обігріву). Результат - ЖАРА, я задоволений ![]() Сообщение отредактировал romen27 - Jan 2 2013, 20:10 -------------------- |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 309 Регистрация: 09.06.2010 Из: Стольный град Киев Спасибо сказали: 69 раз(а) Авто: 626 IV (GE) 2.0i 1995 FS ![]() |
Привіт всім. Хочу поділитися варіантом встановлення салонного філтра на маську. На днях вирішив собі поставити салонний фільтр ... Идея интересная, я тоже считаю, что фильтр нужно ставить в этом месте - там он легко доступен для осмотра и будет защищать радиатор печки. Но выбор фильтра тонкой очистки, по-моему, не оправдан - там большой проток воздуха, и он быстро засориться, а такая степень очистки не нужна. Туда нужно ставить какую-нибудь мелкую сетку, либо очень пористый материал - тогда фильтр будет обеспечивать нужную производительность, не пропускать в пластины радиатора частицы, способные в них застрять и будет долго работать. ИМХО, конечно. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 4th June 2025 - 06:29 |