![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 53 Регистрация: 23.03.2010 Из: Львів Спасибо сказали: 6 раз(а) Авто: Mazda 626 GE Имя: Роман ![]() |
Привіт всім.
Хочу поділитися варіантом встановлення салонного фільтра на маську. На днях вирішив собі поставити салонний фільтр по тих варіантах які знаходив на форумах (на жабо, сентепон перед вентилятором і т.д) але це мене не влаштувало через гемор добирання до цих цих місць. Тримаючи в руках воздуховід ![]() який стоїть між вентелятором та пічкою (сторона від пічки, там каке углублення на три сантиметри), подумав а чим не місце для нормального фільтра з іншого авто. Розміри фільтра які нам потрібні 19,5х16см. Знайшов фільтр від пріори 38 грн, розмір 22х16, ![]() по довжині трохи підрізав, получилось так: ![]() Встановив його в воздуховод (акуратно щоб не порвати паролон ущільнення на воздуховоді), сідає як рідний, один кутик (щілину) закрив паролоном ![]() ![]() Дальше все це діло збираємо назад. Запускаємо карлсона і все ок ![]() Результат! - Потік повітря незамітно зменшився, але "це на швидкість не впливає". Зате чисте повітря без листя в салоні, пуху і пилюки, що саме важливіше. Смітя яке буде проходити через вентилятор залишиться в воздуховоді яке легко можна буде почистити до заміни фільтра або вже разом з фільтром. На рахунок встановлення: щоб добратися до воздуховода достатньо зняти бардачок (2 самонарізи) далі відкрутити гайку воздуховода і витянути три пістона, дальше його акуратно витягуємо трохи на себе а потім вниз, треба побавитись. ![]() Якщо є щілини між корпусом вентилятора/пічки і воздуховодом бажано закрити смужками паролону чи чимось іншим для збільшення потоку повітря через фільтр. П.С. Причиною для встановлення фільтра було море сміття яке я побачив перед радіатором обігріву та по всьому корпусі пічки і воздуховодах. До речі кому цікаво, пічка гріла дуже слабо, зимою замерзав, тому вирішив зняти радіатор розпаяти та прочистити. Коли розпаяли радіатор я був в шоці, кришка на половину забита мусором і чимось подібним на пасту, соти 80% забиті, пилка по металу не проходила. Короче намучився поки все це прочистив, і заодне промив повністю систему охолодження, в основному радіаторі тоже куча грязі (обовязково треба знімати і промивати бо все це піде в радіатор обігріву). Результат - ЖАРА, я задоволений ![]() Сообщение отредактировал romen27 - Jan 2 2013, 20:10 -------------------- |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 129 Регистрация: 06.04.2010 Из: Николаев Спасибо сказали: 10 раз(а) Авто: Mazda 626GE 94г 1.8/FP Имя: Александр ![]() |
Собирался и сам делать что то подобное, но пока что не дошли руки, печта тоже слабовато греет хоть и промывал раз пять всем чем угодно...ничего не помогло. Как снимал радиатор печки - гемора очень много иль нет?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 53 Регистрация: 23.03.2010 Из: Львів Спасибо сказали: 6 раз(а) Авто: Mazda 626 GE Имя: Роман ![]() |
Собирался и сам делать что то подобное, но пока что не дошли руки, печта тоже слабовато греет хоть и промывал раз пять всем чем угодно...ничего не помогло. Как снимал радиатор печки - гемора очень много иль нет? Якщо радіатор дуже засорений то промивка не помагає, провірено. Через промивку може протекти радіатор, якщо раніше був залитий герметик, або сам по собі старенький і тонкі стінки промивка може "розїсти". На рахунок розпайки радіатора то краще якоюсь невеликою газовою горілкою, паяльником типу "топорок" (розігрівається в газовій печі) мені не вдалося розпаяти , тільки покарявили. Легко розпаяти вдалося автогеном з малою грілкою, запаювали паяльником, обовязково перевіряти після спайки. Щоб зняти радіатор потрібно зняти всю панель а потім пічку, часу пішло приблизно 3,5 год, орієнтувався цим ]]>замена радиатора]]>. Гемору трохи є, але більше є бажання зимою не мерзнути. Зараз тепле повітря вже йде з дефлекторів навіть коли ще стрілка не зрушилася з місця. Результат вартий того гемору та часу. Сообщение отредактировал romen27 - Jul 1 2013, 19:56 -------------------- |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 6th June 2025 - 23:40 |