![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 321 Регистрация: 22.06.2012 Из: Чернигов Спасибо сказали: 20 раз(а) Авто: Mazda 323 F ba Имя: Артём ![]() |
Вопрос в том как отрегулировать дворники что бы они на скорости не вылазили за пределы стекла и не стукали внизу.Можно ли это отрегулировать ход и почему так происходит? Вроде отрегулировал(снял и немного выше поставил на шлиц) а когда едеш 100 км\час то дворники в верхней точке вылазят за пределы стекла. А когда 50-60 то они стукают внизу,хотя выставил их же ровно что бы не стукали. В чем заключается проблема? кто разбирался с этим??
|
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
І так...ревізія та ремонт трапецій склоочисника
1 Відкриваємо кришку капота, знімаємо ущільнювач ![]() 2 знімаємо заглушки болтів, і відкручуємо... ![]() 3 Знімаємо решотку. Вона кріпиться саморізами під хрестову викрутку, бачимо таку картину ![]() 4 У мене розсипався пластмасовий шарнірчик. Його замінив (успішно, з невеличкими доробками) від ваз 10-ки. В механізмі склоочисника мазди є 2 типи круглих шарнірів: більші - на короткій тязі (для них якраз підходять пласмасові шарніри від 10ки), і менші - знаходяться на довгій тязі, у мене вони цілі, тому колхозом незаймався... ![]() саме цей круглий шарнір маю на увазі... Були ще ідеї взяти механізм від ланоса, але в наявності небуло (треба було замовляти...). тут більш менш все зрозуміло 5 знімаю втулки поводків трапецій, для ревізії... результат-одна норма, друга-дивіться самі: ![]() В неті знайшов подібну від ланоса, в реалі ніхто окремо непродає - тільки в зборі з механізмом. До речі в неті ціна на втулку - 35 грн. На розборках теж нічого незнайшов, мож не так активно шукав... Вирішив проблему наступним чином: зняв під наглядом серйозного інженера розміри штангелем, накинули креслення, і через два дні деталь готова. Коли робили заміри, виявилось, що втулка пасажира і водія відрізняються...тому треба враховувати таку особливість. Ось що вийшло ![]() фото в порівнянні зі старою... ![]() як видно з фото, вал рухається в капролоновій втулочці. В ідеалі має бути бронзова, але маємо те, що маємо... Матеріал корпусу - метал(перед встановленням прогрунтований, і пофарбований). В ідеалі мала бути нержавійка, або бронза. але...ну ви знаєте ![]() Всі рухомі зєднання були змащені графітовою змазкою... Результатом задоволений. Працює тихо, впевнено. Щітки рухаються по траєкторії, і нічого неторкаються, провіряв в дощ, на сухому стіклі, на швидкості... Машина розсипеться (недайБог)...але з робочим дворніком! Сообщение отредактировал Тарік - Dec 2 2012, 21:53 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 12th August 2025 - 11:19 |