![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 22 Регистрация: 29.01.2008 Из: Київ Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: mazda 323f ![]() |
Місяць тому купив тачку, під час розігріву, секунд 15--20 , виходить хмара білого диму , ніби хмара із вати, обороти піднімаються до 2,5 -- 2,7, потім дим зникає , а обороти спадають хвилини через 2...
Від чого цей дим??? Допоможіть , хто може... Сообщение отредактировал DEFTONES - Mar 6 2008, 16:55 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,116 Регистрация: 20.08.2009 Из: Красилів Спасибо сказали: 86 раз(а) Авто: Mazda 323F (BA) Z5 Имя: Ярослав ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 15 Регистрация: 23.11.2009 Из: Львов Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda 323 F BA ![]() |
в чому причина була, в багатьох на форумі обороти в районі 2200 В крпусі дросельної заслонки є термостат до якого підведено тосол. Коли температура тосолу дуже низька, то термостат відкриває додатковий повітряний канал чим збільшує обороти для прогріву. Тільки коли двигун нагріє тосол, тоді клапан закривається і холості тримає елекромагнітний клапан через інший повітряний канал. Зменшивши хід клапана в термостаті (закрутив його на 2-обороти) добився прогрівочних 1400об\хв. і пропав "білий дим" зранку. Я не впевнений що білий дим з'явився від високих оборотів (2700об\хв), швидше за все це знос маслоз'ємних, сальники клапанів або гірше... і доречі це не тосол в мене вже 65тис рівень не міняється. Але мені це допомогло бо 2700 на холодному двигуні це нереально багато. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 20th July 2025 - 02:36 |