![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 22 Регистрация: 29.01.2008 Из: Київ Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: mazda 323f ![]() |
Місяць тому купив тачку, під час розігріву, секунд 15--20 , виходить хмара білого диму , ніби хмара із вати, обороти піднімаються до 2,5 -- 2,7, потім дим зникає , а обороти спадають хвилини через 2...
Від чого цей дим??? Допоможіть , хто може... Сообщение отредактировал DEFTONES - Mar 6 2008, 16:55 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,116 Регистрация: 20.08.2009 Из: Красилів Спасибо сказали: 86 раз(а) Авто: Mazda 323F (BA) Z5 Имя: Ярослав ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 15 Регистрация: 23.11.2009 Из: Львов Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda 323 F BA ![]() |
в чому причина була, в багатьох на форумі обороти в районі 2200 В крпусі дросельної заслонки є термостат до якого підведено тосол. Коли температура тосолу дуже низька, то термостат відкриває додатковий повітряний канал чим збільшує обороти для прогріву. Тільки коли двигун нагріє тосол, тоді клапан закривається і холості тримає елекромагнітний клапан через інший повітряний канал. Зменшивши хід клапана в термостаті (закрутив його на 2-обороти) добився прогрівочних 1400об\хв. і пропав "білий дим" зранку. Я не впевнений що білий дим з'явився від високих оборотів (2700об\хв), швидше за все це знос маслоз'ємних, сальники клапанів або гірше... і доречі це не тосол в мене вже 65тис рівень не міняється. Але мені це допомогло бо 2700 на холодному двигуні це нереально багато. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,116 Регистрация: 20.08.2009 Из: Красилів Спасибо сказали: 86 раз(а) Авто: Mazda 323F (BA) Z5 Имя: Ярослав ![]() |
В крпусі дросельної заслонки є термостат до якого підведено тосол. Коли температура тосолу дуже низька, то термостат відкриває додатковий повітряний канал чим збільшує обороти для прогріву. Тільки коли двигун нагріє тосол, тоді клапан закривається і холості тримає елекромагнітний клапан через інший повітряний канал. Зменшивши хід клапана в термостаті (закрутив його на 2-обороти) добився прогрівочних 1400об\хв. і пропав "білий дим" зранку. Я не впевнений що білий дим з'явився від високих оборотів (2700об\хв), швидше за все це знос маслоз'ємних, сальники клапанів або гірше... і доречі це не тосол в мене вже 65тис рівень не міняється. Але мені це допомогло бо 2700 на холодному двигуні це нереально багато. регулювання проводилося на "холодну", де точно цей регульовочний болт, він не на виступі довгому випадково?? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 314 Регистрация: 26.07.2011 Из: Волноваха Спасибо сказали: 17 раз(а) Авто: Mazda 626 Имя: Андрей ![]() |
регулювання проводилося на "холодну", де точно цей регульовочний болт, він не на виступі довгому випадково?? нужно блок дросельной заслонки снять и открутить пластиковую пробку.(где то с 5 копеек диаметром, два углубления под ключ, как "пуговица") открутить свою я несмог(стала трескаться), там нужно или ключем специальным или хорошими груглогубцами. думаю выломаю свою, отрегулировать и заделаю чем нибудь . Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 23rd July 2025 - 19:16 |