![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 47 Регистрация: 12.12.2011 Из: Винница Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: MAZDA 626 GC Имя: Сергей ![]() |
Мазда 626 GC 1986г.,хэтчбэк,инжектор 2.0.На малых оборотах машину очень сильно дергает,пропадает холостой ход,машина работает с перебоями,на холостом глохнет.Как нормально прогреется,то работает немножко лучше.Подскажите,что может быть.Свечи поменял на новые,тоже самое....
![]() Сообщение отредактировал VGS - May 25 2012, 01:39 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 25 Регистрация: 20.08.2010 Из: Броды, Льв. Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda 626 GC Имя: Iгор ![]() |
Якщо гофра потріскана і замотана ізолентою, то скоріше всього проблема саме в ній. Зніми її і попробуй плотно ще раз обмотати, при демонтажі можеш побачити нові тріщини, а якщо вони є то електроніка не бачить тої кількості повітря що всасується через тріщини і не дає відповідної кількості пального, ось і получається збіднена суміш і такий результат. Якщо після повторної обмотки проблема зникне купи гофру від ЛАНОСА і два нових хомута (старі не підійдуть скоріше за все). Одна відмінність, що в ЛАНОСовській гофрі є ще один датчик в самій трубі, але його ні до чого не підключаєш і їздиш як біла людина.
А датчик споживання повітря знаходиться в кришці фільтра... Замічав що з нього дроти виходять... Провірити його можна тільки на повну дохлість методом відключення фішки. А от чи його лопатка не клинить - знявши кришку і попробувавши пальцем на відхилення... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 47 Регистрация: 12.12.2011 Из: Винница Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: MAZDA 626 GC Имя: Сергей ![]() |
Якщо гофра потріскана і замотана ізолентою, то скоріше всього проблема саме в ній. Зніми її і попробуй плотно ще раз обмотати, при демонтажі можеш побачити нові тріщини, а якщо вони є то електроніка не бачить тої кількості повітря що всасується через тріщини і не дає відповідної кількості пального, ось і получається збіднена суміш і такий результат. Якщо після повторної обмотки проблема зникне купи гофру від ЛАНОСА і два нових хомута (старі не підійдуть скоріше за все). Одна відмінність, що в ЛАНОСовській гофрі є ще один датчик в самій трубі, але його ні до чого не підключаєш і їздиш як біла людина. А датчик споживання повітря знаходиться в кришці фільтра... Замічав що з нього дроти виходять... Провірити його можна тільки на повну дохлість методом відключення фішки. А от чи його лопатка не клинить - знявши кришку і попробувавши пальцем на відхилення... Дуже дякую за вичерпну відповідь на моє болюче запитання.Буду далі діяти за ВАШИМИ вказівками. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 17th June 2025 - 10:35 |