![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 28 Регистрация: 18.08.2012 Из: Одесса Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: Mazda3 ![]() |
Загорался чек с 0420 несколько раз сбрасывал и наконец то во избежание проблем которые могут возникнуть из за того что катализатор сыпется и забивает выпуск и двигатель задыхается решил вырезать его точнее выпотрошить! Разберал всё сам только плямягаситель сварщики вваривали. Сегодня всё собрал теперь нужно както обмануть второй лямбда.Если есть какие то вопросы или советы обращайтесь!
Сообщение отредактировал DEN - Mar 31 2013, 18:37 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 ![]() |
Вдалося обманути ЕБУ при помилці P0031.
Купив 100 Омний 20 Ватний резистор з радіатором, за 5 грн. Обрізав два чорних провода в 5см від самої лямбди. Витягнув їх з захисного чохла. ]]> ![]() Завів двигун та поміряв напругу, яку дає бортовик на обігрів, там +12 вольт. Забув поміряти вольтаж при повному нагріві двигуна, є підозра, що напруга або зменшується, або взагалі зникає, що відповідно продовжить життя резистору. Шкода. ]]> ![]() Ще раз перевірив наявність опору на відкушених кінцях лямбда зонду. Опору не має значить накал все таки мертвий. ]]> ![]() Фактичний опір резистора становить 98 Ом, приєднавши до проводів показало 96,1 Ом. ]]> ![]() Припаяв резистор, старався паяти надійно, результат на фото ]]> ![]() Кінці затягнув термоусадкою, поверх мотнув трохи ізоленти. ]]> ![]() Протягнув до акумуляторного ящика провід з резистором і розмістив його там. ]]> ![]() Підключив elm327 - видалив помилку та зчитав дані. ]]> ![]() Питання: 1)Напруга на проводах накалу лямбди є завжди чи лише до моменту завершення повного прогріву? При частковому прогріві двигуна напруга залишається (400 градусів в колекторі і десь 60 градусів температура охолоджуючої рідини) 2)При такій обманці лямбди розхід палива буде як при аварійному режимі роботи двигуна чи нормалізується до звичайного? (корекція палива відбувається, але я не розумію, що вона означає і чи вдалося мені уникнути підвищеного росходу палива). Сообщение отредактировал Kapi - May 20 2013, 17:45 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 104 Регистрация: 09.01.2012 Из: Киев Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: Mazda 3, 1,6 АКП Имя: Вячеслав ![]() |
Вдалося обманути ЕБУ при помилці P0031. Купив 100 Омний 20 Ватний резистор з радіатором, за 5 грн. Обрізав два чорних провода в 5см від самої лямбди. Витягнув їх з захисного чохла. ]]> ![]() Завів двигун та поміряв напругу, яку дає бортовик на обігрів, там +12 вольт. Забув поміряти вольтаж при повному нагріві двигуна, є підозра, що напруга або зменшується, або взагалі зникає, що відповідно продовжить життя резистору. Шкода. ]]> ![]() Ще раз перевірив наявність опору на відкушених кінцях лямбда зонду. Опору не має значить накал все таки мертвий. ]]> ![]() Фактичний опір резистора становить 98 Ом, приєднавши до проводів показало 96,1 Ом. ]]> ![]() Припаяв резистор, старався паяти надійно, результат на фото ]]> ![]() Кінці затягнув термоусадкою, поверх мотнув трохи ізоленти. ]]> ![]() Протягнув до акумуляторного ящика провід з резистором і розмістив його там. ]]> ![]() Підключив elm327 - видалив помилку та зчитав дані. ]]> ![]() Питання: 1)Напруга на проводах накалу лямбди є завжди чи лише до моменту завершення повного прогріву? При частковому прогріві двигуна напруга залишається (400 градусів в колекторі і десь 60 градусів температура охолоджуючої рідини) 2)При такій обманці лямбди розхід палива буде як при аварійному режимі роботи двигуна чи нормалізується до звичайного? (корекція палива відбувається, але я не розумію, що вона означає і чи вдалося мені уникнути підвищеного росходу палива). Ты большой молодец!Руки оттуда растут)) Обязательно прослежу как всё вышло. По поводу расхода в "аварийном режиме" скажу только то, что езжу с осени с чеком, расход особо не менялся, только переход зима-лето вносит корректировки прогревами. Сейчас 9,5л, лямбду так и не поменял, если что, то сделаю как ты. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 21st July 2025 - 01:11 |