![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 41 Регистрация: 18.01.2013 Из: Львов Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: mazda 3 2007 1.6AT Имя: Роман ![]() |
Всім привіт
Цікавить порада і можливо пояснення від усіх хто знайомий з даною ситуацією М3 2007 року, 1.6 автомат, пробіг 96500. Минулого тижня загорілась чек лампочка. Поїхав на фірмове сто, підключили комп, показало помилку датчика детонації. Сказали потрібно замінити датчик детонації, а також 4 прокладки впускного колектора. Вдалось дістати датчик по адекватній ціні (600 грн, на СТО хотіли 1100), з доставкою та купівлею прокладок(найшли за 90 грн) виникли проблеми і прокладок я зараз немаю. Ще нічого не міняв, сьогодні тіки приїхав датчик. Є деякі питання відносно ситуації, можливо хтось допоможе: 1. Для чого міняти прокладки при заміні даного датчика? (оберти не "пригають" на холостому, нормально себе мотор поводить при їзді від мінімальних до максимальних обертів, швидкість набирається як завжди), чи потрібна ця заміна? 2. Чому вилітає датчик детонації? де гарантія що новий не полетить за пару тижнів? 3. Який звязок між датчиком детонації і прокладками впускного колектора? Чи це не "развод" СТО яке хоче спихнути (по 200 грн за штуку їхня ціна) прокладки? |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,284 Регистрация: 15.07.2012 Из: Донецк Спасибо сказали: 35 раз(а) Авто: Mazda 3 Sport 2.0L 6MT 2007 Имя: Александр ![]() |
Всім привіт Цікавить порада і можливо пояснення від усіх хто знайомий з даною ситуацією М3 2007 року, 1.6 автомат, пробіг 96500. Минулого тижня загорілась чек лампочка. Поїхав на фірмове сто, підключили комп, показало помилку датчика детонації. Сказали потрібно замінити датчик детонації, а також 4 прокладки впускного колектора. Вдалось дістати датчик по адекватній ціні (600 грн, на СТО хотіли 1100), з доставкою та купівлею прокладок(найшли за 90 грн) виникли проблеми і прокладок я зараз немаю. Ще нічого не міняв, сьогодні тіки приїхав датчик. Є деякі питання відносно ситуації, можливо хтось допоможе: 1. Для чого міняти прокладки при заміні даного датчика? (оберти не "пригають" на холостому, нормально себе мотор поводить при їзді від мінімальних до максимальних обертів, швидкість набирається як завжди), чи потрібна ця заміна? 2. Чому вилітає датчик детонації? де гарантія що новий не полетить за пару тижнів? 3. Який звязок між датчиком детонації і прокладками впускного колектора? Чи це не "развод" СТО яке хоче спихнути (по 200 грн за штуку їхня ціна) прокладки? 1. Прокладки меняют при снятии коллектора. Это делать желательно, но даже родные еще подойдут обратно. Они в хорошем состоянии. Их цена рублей 40 грн штука. На станции на лоха ставят. 2. Просто сломался. Думаю со вторым ничего не будет. 3. Никакой. Датчик ставят при снятии коллектора. После меняют прокдадки. Но поверь, они станут обратно и с ними проблем не будет. Не трать деньги. Их 5-ь. 4-е впуски 1а ЕГР. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 31st July 2025 - 11:48 |