![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 41 Регистрация: 18.01.2013 Из: Львов Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: mazda 3 2007 1.6AT Имя: Роман ![]() |
Всім привіт
Цікавить порада і можливо пояснення від усіх хто знайомий з даною ситуацією М3 2007 року, 1.6 автомат, пробіг 96500. Минулого тижня загорілась чек лампочка. Поїхав на фірмове сто, підключили комп, показало помилку датчика детонації. Сказали потрібно замінити датчик детонації, а також 4 прокладки впускного колектора. Вдалось дістати датчик по адекватній ціні (600 грн, на СТО хотіли 1100), з доставкою та купівлею прокладок(найшли за 90 грн) виникли проблеми і прокладок я зараз немаю. Ще нічого не міняв, сьогодні тіки приїхав датчик. Є деякі питання відносно ситуації, можливо хтось допоможе: 1. Для чого міняти прокладки при заміні даного датчика? (оберти не "пригають" на холостому, нормально себе мотор поводить при їзді від мінімальних до максимальних обертів, швидкість набирається як завжди), чи потрібна ця заміна? 2. Чому вилітає датчик детонації? де гарантія що новий не полетить за пару тижнів? 3. Який звязок між датчиком детонації і прокладками впускного колектора? Чи це не "развод" СТО яке хоче спихнути (по 200 грн за штуку їхня ціна) прокладки? |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 41 Регистрация: 18.01.2013 Из: Львов Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: mazda 3 2007 1.6AT Имя: Роман ![]() |
Всім дуже дякую за поради і за детальні цікаві відповіді.
Бензин заливаю нормальній, шелоський або сокар. Перевіряв поради перших з 4-ї і газував, стуків детонації не чув, авто набирало стандартно. Думаю замінити лише датчик а прокладки напевно залишу ті самі. Ще раз дякую за відповіді Сообщение отредактировал romasikChaka - Jul 21 2013, 20:55 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 252 Регистрация: 14.06.2013 Из: Украина Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: Mazda 3, двигатель 2.0 + 6МКПП ![]() |
Всім дуже дякую за поради і за детальні цікаві відповіді. Бензин заливаю нормальній, шелоський або сокар. Перевіряв поради перших з 4-ї і газував, стуків детонації не чув, авто набирало стандартно. Думаю замінити лише датчик а прокладки напевно залишу ті самі. Ще раз дякую за відповіді а чего не похеать к другим диагностам? может там не в датчике детонации дело вообще и нет смысла менять рабочий датчик на рабочий |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 41 Регистрация: 18.01.2013 Из: Львов Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: mazda 3 2007 1.6AT Имя: Роман ![]() |
а чего не похеать к другим диагностам? может там не в датчике детонации дело вообще и нет смысла менять рабочий датчик на рабочий я був присутній на діагностиці (підключають комп і сканують) і прога показала що помилка датчика детонації... Сказали що треба замінити, прописати новий який поставлять, а при зміні заодно й прокладки. В Лунного Огрызка доречі ці прокладки дешевші, за що йому велике спасибі. На старих прокладках кажуть що можуть бути проблеми з обертами і що авто втратить при розгоні. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 22 Регистрация: 20.06.2009 Из: Lvov Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: 3 1,6 ![]() |
Півроку тому аналогічна ситуація. Загорівся чек, поїхав на липинського до офіциалів. Компдіагностика показала помилку датчика детонації. Сказали треба замінити. На запитання чи це критично і чим грозить, відповіли , що не критично і, МОЖЛИВО машина буде тупити при поганому бензині, і МОЖЛИВО збільшиться розхід пального. Взяв паузу, проаналізував ціни на датчик (доречі про заміну прокладок не було ні слова), подивився як поводить себе машина (не тупить, змін не відчув), поспостерігав за розходом пального (без змін) і...
![]() p.s. заливаю 92 на окко p.p.s. чек горить не постійно, лише час від часу - можливо відмерз після зими ![]() |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,284 Регистрация: 15.07.2012 Из: Донецк Спасибо сказали: 35 раз(а) Авто: Mazda 3 Sport 2.0L 6MT 2007 Имя: Александр ![]() |
Півроку тому аналогічна ситуація. Загорівся чек, поїхав на липинського до офіциалів. Компдіагностика показала помилку датчика детонації. Сказали треба замінити. На запитання чи це критично і чим грозить, відповіли , що не критично і, МОЖЛИВО машина буде тупити при поганому бензині, і МОЖЛИВО збільшиться розхід пального. Взяв паузу, проаналізував ціни на датчик (доречі про заміну прокладок не було ні слова), подивився як поводить себе машина (не тупить, змін не відчув), поспостерігав за розходом пального (без змін) і... ![]() p.s. заливаю 92 на окко p.p.s. чек горить не постійно, лише час від часу - можливо відмерз після зими ![]() На грани. 92й и без датчика. ![]() Один раз шатун погнет и датчик купишь и капиталку сделаешь. Вот будет смешно. На старих прокладках кажуть що можуть бути проблеми з обертами і що авто втратить при розгоні. Это говорят что бы денег срубить. Старые резино-пластиковые об асфальт не трутся, можно ставить и 2-й и 3-й раз. OEM LF01-13-111 очень на VICTOR REINZ 71-35537-00 похожи. Сообщение отредактировал MildZorn - Jul 23 2013, 09:45 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 31st July 2025 - 11:48 |