![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 8 Регистрация: 09.08.2012 Из: Москва Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 3 Имя: Александр ![]() |
Всем доброго дня! Прошу не пинать, но искал так и не нашел ответ на вопросы((*
1) Мазда 3 ка 2007 год 2 литра спортик что в машине стоит то -ГУР или ЭГУР 2) Какую жидкость залить в бачок для ГУРА так как я 2 владелец пробег 70 тыщ и в бачке почти ее нет ! цвет определить не могу., по докам жидкость на авто не меняли и поэтому скорее всего залито с завода что то ! Информации много читал так и ничего не понял! Спасибо большое за ответы или если есть тема то ткните носом)))) Заранее сорри! |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 ![]() |
Зверніть увагу!
Дві загадки про бачок розширення масла гідропідсилювача керма на mazda3 1.6л. Загадка 1: Декілька днів назад вирішив перевірити всі рідини мотору і довести їх до оптимального рівня. Під оптимальним розуміється вище показника MIN та нижче показника MAX. Знайшов мітки показників на бачку ГУР. Ось вони: ]]> ![]() У мене було набагато вище показника MAX і я надібрав шприцом тричі по 20 міліграм. Надібрану рідину вилив в траву. Рівень масла став між MAX і MIN. Ну все думаю, тепер все по феншую, але за деякий час в дорозі відчув як руль став крутитися трохи ваще, з більшим зусиллям. Одразу зрозумів, що не потрібно було надбирати і як згодом вияснилося - не помилився. Сьогодні поліз під капот - розбиратися що і до чого. Рівень масла той же, між max i min, але цього разу Японцям я уже не повірив. Глянув на трубки які йдуть до бачка, їх там дві, одна з верху, друга збоку. Ось: ]]> ![]() Бічний патрубок знаходиться вище за показником MAX на бачку, тому після надбирання рідини, її рівень не доходив до патрубка. Зрозумів - потрібно доливати. В хід пішла друга банка масла, добре що вона у мене була. Долив до початку горловини, але думаю потрібно буде трохи ще злити, бо це вже явно забагато. Ось: ]]> ![]() Додатково ознайомився з цією ссилкою: ]]>тиц]]> Всі рівні дивився на заглушеному двигуні. Загадка 2: Навіщо на горловині бачка ГУР ось ця резинова прокладка з різьбою. З нею кришка бачка закручується не повністю і "сифонить". Бачив цю резинку і на інших маздах. Забрав її - бачок одразу став сухий і чистий. ]]> ![]() Хто що думає по обидвом загадкам? Сообщение отредактировал Kapi - Aug 9 2013, 12:30 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 17th September 2025 - 08:18 |