![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda3 MPS: как заменить воздушный фильтр?, либо Mazda 6 MPS: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 3,600 Регистрация: 18.05.2012 Из: Киев Спасибо сказали: 185 раз(а) Авто: 3 MPS 400+ Имя: Юрий ![]() |
Стал мучать меня вопрос, как ездить зимой по "самым лучшим дорогам" в мире!
Стоит сейчас пластик, сильно он не спасает, по тротуарам не прыгаю, и по полям не езжу. Но хочу услышать кто с какой защитой ездил/ездит. Касаемо тяжёлой морды, так это только на зиму, летом снова поставлю пластик. -------------------- We will deliver you from point A to point B as quickly as possible.
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Спасибо сказали: 10 раз(а) Авто: 3MPS ![]() |
Не бачу потреби в металевому захисті. Крім того, що він не найкращим чином впливає на температурний режим наших і без того нехолодних моторів, (особливо при буксах на місці взимку) він ще і понижує кліренс як своєю товщиною так і просіданням передка. І там, де раніше мопс проїжджав, після втановлення такого металу може бути великий бумц. Крім того передня підвіска МПС не розхитується так як в більшості цивільних машин а це значить, що пробити картер можна хіба що на дуже високих перешкодах і на немалій швидкості. Як правило в таких ситуаціях металеві піддони не рятують, вони під сильними ударами просто деформуються і виконують роль зубила, яке у свою чергу пробиває піддон. Це з власних спостережень.
P.S. А ще деякі металеві конструкції виконують роль успішного якоря в глибокому снігу. . |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 14th August 2025 - 21:17 |