![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 35 Регистрация: 14.12.2013 Из: львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 3 ![]() |
Усім привіт. Недавно придбав авто Мазда 3 1,6 АКПП 2006р. і постало питання по заміні масла в коробці. Трохи пошуршавши в неті по даному питанні і задзвонивши на оф. дилера Мазди "захід-моторс" у Львові (оскільки тут живу) та до колишнього оф. дилера "Гелікон" отримам одну і туж відповідь - можлива лише часткова заміна масла без фільтра або з ним ( на сьогодні пробіг 94 тис. тому сказали що можна без фільтра). Вартість робіт в обидвох була однакова - 70грн., тому вибрав той що було блище - Гелікон. Навіть попав до тогож майстра в якого попередній всласник частково обслуговувався. Процедура виявилась досить банальна - відкрутили пробку, злили масло (світло коричневого кольору), закрутили пробку і залили свіже. Коли я запитав "А чи непотрібно зняти піддон і почистити його" то отримав досить катигоричну відповідь "А нашо??. Непотрібно!!!!" На усю процедуру пішло 3.3-3.4 л ATF - хоча по телефону сказали що треба 5л. Після прогріття масла в коробці (на підйомнику, хвилин 15) заміряли рівень - виявилось трошки більше (на 2-3мм) від верхньої позначки в 65С. Але майстер зказав "що це нічого і навіть специалісти по АКПП рекомендують лити трошки більше масла" - це мене трохи насторожило, але оскільки люди займаються маздами не один день - то їм видніше. Покатавшись декілька днів вирішив перевірити рівень масла в коробці і тут відбуваються якісь чудеса - ча на "гарячу" чи на холодну машину яка добу простояла в гаражі - рівень масла завжди вище від кінцевика з мітками, на 1-3мм заходить на тросик.
Звідси в мене виникають питання: 1. чому такий рівень масла? 2. чому неможливо провести повну заміну масла? 3. незняття піддона при частковій заміні - це нормально чи пофігізм (небажання замазатись) майстра? Судячи по відео з ютубу навіть через 50тис. на піддоні збирається всяка "гадость" - і звітси ще одне питання: 4. наскільки корисна (чи ні) така заміна? Буду вдячний за відповідї, а то воно мені спати недає. |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 68 Регистрация: 31.08.2011 Из: киев Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda3 ![]() |
не нужно его менять.как говорится не мешай машине ехать,и она тебя не подведет
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 10 Регистрация: 09.12.2013 Из: Lviv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: tucson ![]() |
не нужно его менять.как говорится не мешай машине ехать,и она тебя не подведет можна і я своїх 5 коп вставлю ) Я не згоден з на рахунок не міняти, поки машина їде. по специфіці своєї роботи відвідую всякі різні тренінги, курси навчання і т.д Недавно відвідав курс по маслам, від дуже відомої фірми. Вони наприклад дають гарантію на масло "в каністрі" - 5років, в авто - 1 рік/сезон чому в авто так мало - відповідь в агрегатах конденсат є ? є ! різноманітні метали є ? є! от масоло з ними і контактує! масло - це складна хімічна сполука а не фізично змішана з різних інградієнтів бодяга ! В маслі є різні присадки добавки які виробляються з часом і навантаженням! Тому заміна масла - є обов"язковим етапом при проходженні ТО По об"єму масла яке треба міняти - є такі поняття як Full Capacity та Servise Capasity - повний об"єм і сервісний об"єм. тобто по певним технічним/конструкторським причинам злиєш не все масло! На рахунок - оф контор, відвідуючи всякі заходи(див вище) - скажу одне - з 50-ти чоловік 80% на на них спить( Сообщение отредактировал TheShum - Jan 2 2014, 17:57 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 13th August 2025 - 02:26 |