![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 35 Регистрация: 14.12.2013 Из: львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 3 ![]() |
Усім привіт. Недавно придбав авто Мазда 3 1,6 АКПП 2006р. і постало питання по заміні масла в коробці. Трохи пошуршавши в неті по даному питанні і задзвонивши на оф. дилера Мазди "захід-моторс" у Львові (оскільки тут живу) та до колишнього оф. дилера "Гелікон" отримам одну і туж відповідь - можлива лише часткова заміна масла без фільтра або з ним ( на сьогодні пробіг 94 тис. тому сказали що можна без фільтра). Вартість робіт в обидвох була однакова - 70грн., тому вибрав той що було блище - Гелікон. Навіть попав до тогож майстра в якого попередній всласник частково обслуговувався. Процедура виявилась досить банальна - відкрутили пробку, злили масло (світло коричневого кольору), закрутили пробку і залили свіже. Коли я запитав "А чи непотрібно зняти піддон і почистити його" то отримав досить катигоричну відповідь "А нашо??. Непотрібно!!!!" На усю процедуру пішло 3.3-3.4 л ATF - хоча по телефону сказали що треба 5л. Після прогріття масла в коробці (на підйомнику, хвилин 15) заміряли рівень - виявилось трошки більше (на 2-3мм) від верхньої позначки в 65С. Але майстер зказав "що це нічого і навіть специалісти по АКПП рекомендують лити трошки більше масла" - це мене трохи насторожило, але оскільки люди займаються маздами не один день - то їм видніше. Покатавшись декілька днів вирішив перевірити рівень масла в коробці і тут відбуваються якісь чудеса - ча на "гарячу" чи на холодну машину яка добу простояла в гаражі - рівень масла завжди вище від кінцевика з мітками, на 1-3мм заходить на тросик.
Звідси в мене виникають питання: 1. чому такий рівень масла? 2. чому неможливо провести повну заміну масла? 3. незняття піддона при частковій заміні - це нормально чи пофігізм (небажання замазатись) майстра? Судячи по відео з ютубу навіть через 50тис. на піддоні збирається всяка "гадость" - і звітси ще одне питання: 4. наскільки корисна (чи ні) така заміна? Буду вдячний за відповідї, а то воно мені спати недає. |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 355 Регистрация: 24.05.2009 Из: Украина (Киев) Спасибо сказали: 4 раз(а) Авто: GOLF Имя: Владимир Иванович ![]() |
Теми, стосовно процесу заміни ATF в АКПП вже "жували-пережували".
Просто ти неуважно працював "Пошуком". Були там і фото, і опис процесу. А "спеціалісти", до яких ти потрапив, просто або бовдури, або ледарі. Все там (у машині, мається на увазі) міняється, робиться по "типовому сценарію" і немає нічого "розумного". Тільки брудно. -------------------- Малороссия - это Россия после удовлетворения претензий Китая.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 35 Регистрация: 14.12.2013 Из: львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 3 ![]() |
Теми, стосовно процесу заміни ATF в АКПП вже "жували-пережували". Просто ти неуважно працював "Пошуком". Були там і фото, і опис процесу. А "спеціалісти", до яких ти потрапив, просто або бовдури, або ледарі. Все там (у машині, мається на увазі) міняється, робиться по "типовому сценарію" і немає нічого "розумного". Тільки брудно. Те що там нема нічого складного (адже саку АКПП ніхто не розбирає) я розумім ще до поїздки на СТО, але якось вагався на те щоб самому все зробити. Забруднитись я небоюсь бо так склалось, що моя робота в 50% випадках проходить в бруді і на колінах. Це неперший мій автомобіль щоб я не розумів як працюють на оф.СТО. тому я і шукав допомоги в одноклубників у Львові, і по їхнім рекомендаціям звернувся до Koya який мене запевнив що у них все зроблять добре. Можливо вони (майстри) всім так роблять - і рахують що це добре. Нічого немаю проти Koya - ми з ним дуже добре поспілкувались і Він надав мені багато корисної інформації - але той "спеціаліст-Майстер" відбив в мене бажання ще раз туди заїжджати без крайньої необхідності. Але якось в голові невкладується - чи може бути що 3,4 л масла забагато. Я читав і переглянув не один сюжет де при такій заміні лиють і до 4 літрів і все ГУД. Ігор, як рішилося? Поки що ніяк. Добре що зараз майже не їжджу. А так, шукаю до кого ще би можна було підїхати на консультацію на рахунок рівня. І подумую над тим, що десь весною всеж сам знімлю піддон АКПП, поміняю фільтр і подивлюсь яка "Вона" на вигляд і в якому стані хочаб на моє субєктивне око. Поки що в пошуках інформації, читанні форумів і статтів. Сообщение отредактировал Igor9902 - Jan 3 2014, 16:44 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 5th August 2025 - 06:50 |