Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

> Заміна масла в АКПП - чи все правильно???
Igor9902
сообщение Dec 27 2013, 15:43
Сообщение #1





Группа: Новичок
Сообщений: 35
Регистрация: 14.12.2013
Из: львів

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: mazda 3



Усім привіт. Недавно придбав авто Мазда 3 1,6 АКПП 2006р. і постало питання по заміні масла в коробці. Трохи пошуршавши в неті по даному питанні і задзвонивши на оф. дилера Мазди "захід-моторс" у Львові (оскільки тут живу) та до колишнього оф. дилера "Гелікон" отримам одну і туж відповідь - можлива лише часткова заміна масла без фільтра або з ним ( на сьогодні пробіг 94 тис. тому сказали що можна без фільтра). Вартість робіт в обидвох була однакова - 70грн., тому вибрав той що було блище - Гелікон. Навіть попав до тогож майстра в якого попередній всласник частково обслуговувався. Процедура виявилась досить банальна - відкрутили пробку, злили масло (світло коричневого кольору), закрутили пробку і залили свіже. Коли я запитав "А чи непотрібно зняти піддон і почистити його" то отримав досить катигоричну відповідь "А нашо??. Непотрібно!!!!" На усю процедуру пішло 3.3-3.4 л ATF - хоча по телефону сказали що треба 5л. Після прогріття масла в коробці (на підйомнику, хвилин 15) заміряли рівень - виявилось трошки більше (на 2-3мм) від верхньої позначки в 65С. Але майстер зказав "що це нічого і навіть специалісти по АКПП рекомендують лити трошки більше масла" - це мене трохи насторожило, але оскільки люди займаються маздами не один день - то їм видніше. Покатавшись декілька днів вирішив перевірити рівень масла в коробці і тут відбуваються якісь чудеса - ча на "гарячу" чи на холодну машину яка добу простояла в гаражі - рівень масла завжди вище від кінцевика з мітками, на 1-3мм заходить на тросик.
Звідси в мене виникають питання:
1. чому такий рівень масла?
2. чому неможливо провести повну заміну масла?
3. незняття піддона при частковій заміні - це нормально чи пофігізм (небажання замазатись) майстра?

Судячи по відео з ютубу навіть через 50тис. на піддоні збирається всяка "гадость" - і звітси ще одне питання:
4. наскільки корисна (чи ні) така заміна?

Буду вдячний за відповідї, а то воно мені спати недає.
Go to the top of the page
Вставить ник Igor9902 в ответ
+Quote Post
 
Start new topic
Ответов
Victor_S
сообщение Jan 4 2014, 13:22
Сообщение #2





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 823
Регистрация: 10.05.2010
Из: Львів

Спасибо сказали: 80 раз(а)
Авто: KIA Cee'd SW 1.6 crdi 6MT
Имя: Віктор



Продовжу тему. Чому неможливо повністю злити рідину з гідротрансформаторної АКПП. Як відомо в такій АКПП масло виконує гідравлічну функцію. Насосне кільце гідротрансформатора має жорсткий зв"язок з валом двигуна і при заведеному двигуні постійно прокачує масло. Коли селектор коробки знаходиться в N статор не крутиться і належний тиск масла не створюється. В режимі D гідротрансформатор або блокується або працює в режимі часткового просковзування, залежно від того як інтенсивно ми тиснемо на газ (і чи тиснемо взагалі). Так от, при заглушеному двигуні, ми можемо злити лише ту рідину, яка знаходиться до гідротрансформатора, тобто з тієї її частини де знаходяться вали передач з шестернями, з самого гідротрансформатора без розбору коробки злити не вийде. Стенд для заміни забезпечує прокрутку гідротрансформатора.
Go to the top of the page
Вставить ник Victor_S в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме
- Igor9902   Заміна масла в АКПП - чи все правильно???   Dec 27 2013, 15:43
- - Kapi   Цитатавідповідь "А нашо??. Непотрібно!...   Dec 27 2013, 15:55
|- - Igor9902   До цього ніколи немав авто з АКПП і хотів як краще...   Dec 27 2013, 17:12
- - Kapi   Я там не був, але знаю, що є ще третя кантора-СТО ...   Dec 27 2013, 17:21
|- - Igor9902   Цитата(Kapi @ Dec 27 2013, 17:21 ) Я там ...   Dec 27 2013, 17:42
- - Kapi   я тут трохи почитав, а що буде на щупі, якщо помір...   Dec 27 2013, 17:51
- - Arufin   Как то и у меня стал вопрос по замене масла в коро...   Dec 27 2013, 18:12
- - sinitzataras   не нужно его менять.как говорится не мешай машине ...   Dec 27 2013, 21:33
|- - TheShum   Цитата(sinitzataras @ Dec 27 2013, 21:33 ...   Jan 2 2014, 17:54
- - Kapi   Ігор, як рішилося?   Dec 30 2013, 22:36
- - kit55   Вот здесь подробно написано, как менять масло, чер...   Jan 2 2014, 12:29
- - vladd   Теми, стосовно процесу заміни ATF в АКПП вже ...   Jan 2 2014, 21:29
|- - Igor9902   Цитата(vladd @ Jan 2 2014, 21:29 ) Теми, ...   Jan 3 2014, 16:49
- - Victor_S   Цитата(Igor9902 @ Dec 27 2013, 15:43 ) Ус...   Jan 4 2014, 10:07
- - Victor_S   Продовжу тему. Чому неможливо повністю злити рідин...   Jan 4 2014, 13:22
|- - Igor9902   Цитата(Victor_S @ Jan 4 2014, 13:22 ) Про...   Jan 4 2014, 22:22
|- - Victor_S   Цитата(Igor9902 @ Jan 4 2014, 22:22 ) Ось...   Jan 5 2014, 15:43
|- - vladd   Цитата(Igor9902 @ Jan 4 2014, 22:22 ) Чи ...   Jan 7 2014, 11:25
- - Kapi   ЦитатаЧем опасны заниженный или завышенный уровень...   Jan 4 2014, 23:17
- - Igor9902   Після довгих роздумів проблему з рівнем ATF в коро...   Jan 17 2014, 08:40
|- - Alexmac   Цитата(Igor9902 @ Jan 17 2014, 08:40 ) На...   Jan 17 2014, 12:28
- - Kapi   Молоток! Добре, що розібрався. Тільки раніше ц...   Jan 17 2014, 18:14
|- - Igor9902   Цитата(Kapi @ Jan 17 2014, 18:14 ) Молото...   Jan 17 2014, 23:19
- - Kapi   зустрічатися просто так напевно не получиться, та ...   Jan 18 2014, 00:32


Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 5th August 2025 - 12:19