Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела продажи автомобилей

Все темы должны содержать в себе название автомобиля!
Объявление о продаже должно содержать в себе необходимый минимум информации (во избежание ненужных вопросов), а именно: полное название автомобиля, описание комплектации, пробег/состояние, цена.
Публикация номера кузова, контактов продавца и фотографий ускоряет процесс продажи.
Флуд вырезается без китайских предупреждений.

Запрещается комментировать условия продажи автора темы. Например: "а чо так дорого, дёшево..", "оффтоп - классная какая,..", "да я такое же продал в два раза дешевле..", и пр.

Для коммерческих объявлений предназначен раздел ]]>Реклама]]>

Запрещено продавать краденые/угнанные автомобили!

> Продаю Suzuki SX4 1.6 MT 4x4 GLX 2007, Продаю
ruguj
сообщение Jan 11 2014, 23:08
Сообщение #1





Группа: Новичок
Сообщений: 11
Регистрация: 23.06.2013
Из: Lviv

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda CX-7 2008 AT 2.3 benzin turbo Europa
Имя: Yuriy



Ціна: 14000$ торг біля авто
Місто: Львів

Виробник: Suzuki
Модель: SX4
Рік випуску: 2007
Пробіг: 97 тис км
Колір: чорний
Об'єм двигуна, л.: 1.6(107/150 лс/Нм)
Паливо: бензин
Коробка передач: 5-ст механіка

Опис:
Комфорт: Бортовий комп'ютер, Електропакет, Електросклопiдйомники, Клiмат контроль, Мультируль, Підігрів дзеркал, Підігрів сидінь, Підсилювач руля
Безпека: ABS, Галогенні фари, Іммобілайзер, Подушка безпеки 6 шт (Airbag), Двостороння Сигналізація, Центральний замок, Доступ без ключа.
Стан: Сервісна книжка, 2-й власник. Повний привід, комплектація GLX(максимальна), мною накатано 30 тис км за 3-и роки на цій машині (дім-робота-дім = 12 км), без ДТП і підкрасів.

Список доопрацювань:
Під капотом:
1) ТО 90: поміняні всі рідини (охолоджуюча і гальмівна рідина, масло коробки, роздатки, мотору, диференціалу) і 3 фільтри(масляний, повітряний, салону) всюди Shell, охолоджуюча HEPU;
2) Металевий захист двигуна;
3) Поміняні 4 свічки на NGK іридієві;
4) Поміняні всі сальніки і сайлентблоки;
5) Нові гальмівні диски і колодки передні (TRW, пробіг 3 тис);
6) Вирізані каталізатори, поставлений електронний емулятор 2-ї лямди(150$), і поставлені полум'ягасники для зменшення звуку вихлопу.
Інтер'єр:
1) Адаптер для MP3: флешки, SD карти, AUX (DMC - 100$);
2) Підлокітник;
3) Обклеєний бардачок;
4) Саморобний бокс в багажник;
5) Дотяжка вікон при постановці на сигналізацію (окремий блок, не частина сигналізації).
Екстер'єр:
1) Вітровики на всіх вікнах + на капоті;
2) Металева сітка радіатора;
3) Подовжена задня щітка + додаткова прискалка на задньому стоп-сигналі.
Бонуси з машиною:
1) ТО 100 куплено, чекає заміни: масло 4 літри Shell Helix Ultra(тільки його заливаю), 3 фільтри (масляний, повітряний, салону) (600 грн);
2) 2-а комплекти титанових оригінальних дисків 205/60 R16: одні з зимовими Bridgestone Blizzak Revo Gz(пробіг 3-и зими, протектор не стертий, до відміток далеко), одні з літніми Michelin Energy Saver+(пробіг 1 тис км, купляв в серпні 2013 500$);
3) нова в упаковці ліва фара без лампочок дісталась дешево (100$);
4) Нові в упаковці безкаркасні щітки Trico(комплект на машину, 300 грн);
5) Додатковий комплект галогенних лампочок.

Контакти:
Тел.: +38(О97)583-47-бО
Ім'я: Юрій
Причина продажу: поповнення в сім'ї на підході, а каляска + пару сумок в багажник не влазять, треба щось більше.
Обмін: Ford Kuga 2.5T AT (Trend або Titanium), Mazda CX7 рейстал, Subaru Forester 2.5 бензин MT 2010+ з моєю доплатою.

Фото:
]]>]]> ]]>]]> ]]>]]>
]]>]]> ]]>]]> ]]>]]>
]]>]]> ]]>]]> ]]>]]>
]]>]]> ]]>]]> ]]>]]>
]]>]]> ]]>]]> ]]>]]>
]]>]]> ]]>]]> ]]>]]>
]]>]]> ]]>]]> ]]>]]>
]]>]]> ]]>]]>

Сообщение отредактировал ruguj - Jan 14 2014, 23:24
Go to the top of the page
Вставить ник ruguj в ответ
+Quote Post
 
Start new topic
Ответов
zeus
сообщение Jan 12 2014, 07:05
Сообщение #2





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 938
Регистрация: 07.10.2009
Из: Симферополь

Спасибо сказали: 66 раз(а)
Авто: mazda 6



ну допустим далеко не максималка - в максималке идет климат а не кондиционер.
Но остается не понятным зачем на 97 тыс пробега менялись САЛЬНИКИ (я так понимаю в двигателе) и чем надо заправлять машину чтобы за такой относительно небольшой пробег уложить катализатор?
Кроме того что-то неприпомню чтобы кто-то покупал запасную фару на авто просто так за 100 у.е. (кстати это не дешевая а ее нормальная цена на сегодня) - какие все таки были повреждения у авто.
Дабы не сочли за флуд - есть реальный интерес (для хорошего состояния этой машины цена неплохая, кроме того ездил за рулем такой (только реально в максималке и на АКПП) - достойная машинка), но хотелось бы знать реальное состяние авто.
Go to the top of the page
Вставить ник zeus в ответ
+Quote Post
ruguj
сообщение Jan 12 2014, 11:43
Сообщение #3





Группа: Новичок
Сообщений: 11
Регистрация: 23.06.2013
Из: Lviv

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda CX-7 2008 AT 2.3 benzin turbo Europa
Имя: Yuriy



Цитата(zeus @ Jan 12 2014, 07:05 ) *
ну допустим далеко не максималка - в максималке идет климат а не кондиционер.

Напевно Ви не моє авто дивились - в мене в повідомленні і на фото видно - клімат однозоний.
Щодо комплектацій - це наймаксимальніша яка існує в нас. в 2011 виробники додали ESP та задні дискові гальма до неї, вот і весь рейсталінг.
Цитата(zeus @ Jan 12 2014, 07:05 ) *
Но остается не понятным зачем на 97 тыс пробега менялись САЛЬНИКИ (я так понимаю в двигателе) и чем надо заправлять машину чтобы за такой относительно небольшой пробег уложить катализатор?

Сальніки не в двигуні і навіть не в коробці, а в роздатці і задньому диференціалі, це ризинки між роздаткою і полуосями. Більш детально я думаю не розкажу, хіба покажу на мальнку в інструкції по ремонту машини.
Добрі люди продали присадки в паливо, вот вони і вгробили без того вже не сильно свіжий каталізатор. Ну і якщо Ви думаєте що любий каталізатор легко ходить 150-200 тис км - Ви дуже помиляєтесь. У Вас просто не горить сигнал про несправність. А те що він забивається за 30 тис нашим прекрасним пальним - це факт.
Цитата(zeus @ Jan 12 2014, 07:05 ) *
Кроме того что-то неприпомню чтобы кто-то покупал запасную фару на авто просто так за 100 у.е. (кстати это не дешевая а ее нормальная цена на сегодня) - какие все таки были повреждения у авто.

Кріплення фари клеєні, на той час мені за 100$ зразу з машиною продали нову, я думав ставити нову, але сенсу не було, бо з тою фарою успішно 3 роки проїздив і нічого їй не бракує. Тому нова лежить в коробочці вже 3 роки.
Всі питання про пошкодження напевно знає попередній власник, але вибити нічого з нього я не міг. Машину ззовні дивились - вроді нічого не красилось о мене. Я кузов машини взагалі не чіпав. 2 роки машина на каско = жодних виплат.
А ті малесенькі від віток царапинки які поліруються - вже були і я з тим машину брав. Мені вони не мішають. Мені більш важливо як машина їде і що в ній працює не так, тоді це одразу робиться.

Ну і повторю фразу яку мені сказав попередній власник:
Якщо Вас не влаштовує царапинки і деякі деталі по кузову - б/у машина якій 7 років - не Ваша машина. Їдьте в салон і купляйте нову без подряпин (хоча не факт що мальовану вже wink.gif )

Вибачте якщо чимось образив. Нічого особистого. Просто факти експлуатації б/у авто.
Go to the top of the page
Вставить ник ruguj в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме


Closed TopicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 13th August 2025 - 14:24