![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 27 Регистрация: 23.02.2014 Из: Lviv Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: mazda 626gc 2.0d Имя: Ігор ![]() |
Привіт всім, Слава Україні!!!, навіть незнаю з чого почати.
Почну з того що авто мазда 626 2.0 дизель 1986р. , погано прогрівається пічка. При скиданні газу на високих оборотах, обороти падають повільно(можлива завоздушення системи).Вчора почала сильно диміти сивим димом і рідко супроводжувалося перепадом оборотів. В розшир. Бачку бурлить антифриз. З часом почала працювати з перебоями і трясло мотором. Знаю, що я мучив двигун, тяги ніякої небуло, але треба було добратись вночі додому. Доїхав! Заглушив двигун, в бачку були бульбашки. Через 10 хв пробував завести, мотор не крутиться, ще зауважив, що радіатор теплий тільки з низу, а на верху холодний. Зранку сьогодні дивився до рівня масла, він в нормі, слідів антифризу в маслі нема. Антифризу нема також в бачку і радіаторі. Недавно була заміна прокладки головки, бо прогоріла. Провіряли голову на викривлення, все було внормі. Варіанти розглядаю різні :1 просто витік антифриз і можливо провернуло вкладиш 2 прбита прокладка 3збилось запалювання . Прошу допомоги зняючих людей, буду вдячний за вашу пораду і ще якісь можливі причини даної ситуації. |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 27 Регистрация: 23.02.2014 Из: Lviv Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: mazda 626gc 2.0d Имя: Ігор ![]() |
Зняли голову, в другому циліндрі тосол. Але пробою прокладки не замітно. Візуально на площині голови тріщин немає, є сильний нагар, 6 болтів деформовані на різьбі. Є такі варіанти: 1після останньої зам. прокладки не було зачищено нагар, 2 затянули деформованими болтами. 3 тріщина в середині в головці, або на площині. В кого є ще варіанти, будьте добрі, поділіться!!!
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 401 Регистрация: 16.07.2012 Из: Одесса Спасибо сказали: 17 раз(а) Авто: Mazda 626 GD 2.0d 1989 Имя: Жека ![]() |
Зняли голову, в другому циліндрі тосол. Але пробою прокладки не замітно. Візуально на площині голови тріщин немає, є сильний нагар, 6 болтів деформовані на різьбі. Є такі варіанти: 1після останньої зам. прокладки не було зачищено нагар, 2 затянули деформованими болтами. 3 тріщина в середині в головці, або на площині. В кого є ще варіанти, будьте добрі, поділіться!!! Голову на мойку, опрессовку и шлифовку , боты, прокладку под замену. Если голова целая ставишь новые детали и зажимаешь болты. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 27 Регистрация: 23.02.2014 Из: Lviv Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: mazda 626gc 2.0d Имя: Ігор ![]() |
Голову на мойку, опрессовку и шлифовку , боты, прокладку под замену. Если голова целая ставишь новые детали и зажимаешь болты. Промивка, прокладка, болти є все нове. Треба голову ще на стенд. Питання до всіх : дехто ставить головку старих дизелів на герметик(до 300 град С) тонким слоєм з двох сторін прокладки. Варто чи ні?.... Сообщение отредактировал Igoros - Feb 25 2014, 19:45 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 401 Регистрация: 16.07.2012 Из: Одесса Спасибо сказали: 17 раз(а) Авто: Mazda 626 GD 2.0d 1989 Имя: Жека ![]() |
Промивка, прокладка, болти є все нове. Треба голову ще на стенд. Питання до всіх : дехто ставить головку старих дизелів на герметик(до 300 град С) тонким слоєм з двох сторін прокладки. Варто чи ні?.... В мануале написано ставить на герметик ? НЕТ. Вот и ставь как по мануалу. Тем более прокладка для дизелей идет металлическая многослойная. Если все плоскости соблюдены, проблем не будет с ней. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 21st June 2025 - 16:58 |