![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 30 Регистрация: 26.12.2012 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323f 1996 Имя: Тарас ![]() |
Всім привіт! Перелазив весь форум, но так і не зміг знайти відповіді на свої запитання... Загалом ось така проблема в мене:
Завожу холодну машину, з оборотами все добре, йдуть прогрівочні, потім падають і внормовуються до 750 оборотів за хвилину, все як положено. Но як тільки я починаю рух через деякий час холості обороти піднімаються до 2000, і стабільно тримаються, через деякий час можуть знову вертаються на нормальні, і знову пригають... Обороти не плаваючі. Просто є періоди коли все нормально, а періодами обороти завищені і в районі 2000 об/хв... Передивився все від воздушного фільтра до БДЗ, все стоїть плотно ніяких тріщин і пошкоджень немає! Підсос повітря виключений, та й навіть якби він і був то я думаю завищені обороти трималися б стабільно. Дросельна заслонка і клапан холостого ходу ретельно чистились до блєску десь рік тому. Відїздив минулу весну і літо все було прекрасно, а проблема появилася минулої осіні... Дивився також до антифрізу, система під тиском, нічого ніде не тече... Прошу допомоги знаючих людей, бо вже задовбався шукати! П.С З перемичкою ten+gnd в діагностичному роз"ємі, обороти дуже нестабільні, і при повороті руля чи включенні е.приборів починають стрімко падати... Постараюсь провести чуть пізніше діагностику, про результати відпишусь Сообщение отредактировал Chefild - Mar 20 2014, 13:18 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 30 Регистрация: 26.12.2012 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323f 1996 Имя: Тарас ![]() |
Відновлю тему. Мене деякий час не було в країні. Тепер вернувся і вирішив зайнятися машиною.
Короче розібрав блок дросельної заслонки та клапан холостого ходу, думав може й справді щось підклинює, але вроді все добре, дросель чистий, просвіту між заслонкою та стінкою можна сказати немає. Хіба що в мене ще є не велика підозра на датчик клапана холостого ходу, що його може глючити, але діагностику проводив і помилок не видавало. Я ще забув додати що дана проблема проявляється тільки тоді коли машина "холодна", після того як машина добре прогріється то обороти в основному внормовуються. І на трасі на швидкості 100+ температура охолоджуючої рідини падає майже до нижньої позначки. + розхід бензини трохи збільшився. Тож підозрюю що можливо вмер і термостат. Тоді в мене запитання чи є взаємозв'язок між термостатом та оборотами і моєю проблемою? Чи все ж таки треба копати десь в іншому місці? Сообщение отредактировал Chefild - Jul 18 2014, 20:36 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 28th July 2025 - 17:18 |