![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
ситуація така:
900 км тому рвануло ремінь грм... слава Богу, обійшлося заміною ременів, роликів, масла та фільтра. після заміни того всього - пару днів перевіряв рівень масла. все було ок (рівно по-центру між мітками). сьогодні вирішив перевірити знову рівень і помітив: на холодну - рівень масла 2-3мм від початку щупа!! (проїхав 10км і щуп взагалі без масла!!!) . А тепер така інфа: купував масло 4л (після заміни повернули каністру, в якій залишилося +- 1.1л) , хоча товариш сам перевіряв рівень і заливав до Цитата (рівно по-центру між мітками) . Отож, я залив те, що було в банці (1.1л) і рівень став такий, як на фото. Питання: скільки масла має заливатися в двигун ? (вроді 3.5 літра), тоді чому залили 2950 - 3літри, а на щупі все було добре? пс. диму з труби характерного нема, тільки тече з-під трамблера. ЛАМПОЧКА ТАКОЖ НЕ МИГАЄ! могло за 900 км з'їсти стільки масла?? та й на Вашу думку, якщо на холодну щуп має 2-3мм масла, то скільки всього наявно в двигуні? хочу в понеділок купити ще літру такого масла і покататися пару днів, перевіряючи рівень... сподіваюся, що ситуація зрозуміла. буду вдячний за відповідь. Сообщение отредактировал mister_X - Nov 23 2014, 00:18
Прикрепленные файлы
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
ну що, я пару днів, як виїхав від майстра
![]() ![]() проїду 1тис км, поїду на заміну масла і фільтра, а також регулювання клапанів. проїхав вже під 200км. рівень масла не міняється ! отож, по цінах: 1800.00 запчастини 2300.00 робота майстра 360.00 шліфовка гбц 300.00 масло на обкатку 40.00 1л тосолу на доливку стан двигуна ДО ремонту виніс мозок майстрам... В ПІДДОНІ знайшли навіть кусочки сальників клапанів!!! ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 5th August 2025 - 05:01 |