![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
ситуація така:
900 км тому рвануло ремінь грм... слава Богу, обійшлося заміною ременів, роликів, масла та фільтра. після заміни того всього - пару днів перевіряв рівень масла. все було ок (рівно по-центру між мітками). сьогодні вирішив перевірити знову рівень і помітив: на холодну - рівень масла 2-3мм від початку щупа!! (проїхав 10км і щуп взагалі без масла!!!) . А тепер така інфа: купував масло 4л (після заміни повернули каністру, в якій залишилося +- 1.1л) , хоча товариш сам перевіряв рівень і заливав до Цитата (рівно по-центру між мітками) . Отож, я залив те, що було в банці (1.1л) і рівень став такий, як на фото. Питання: скільки масла має заливатися в двигун ? (вроді 3.5 літра), тоді чому залили 2950 - 3літри, а на щупі все було добре? пс. диму з труби характерного нема, тільки тече з-під трамблера. ЛАМПОЧКА ТАКОЖ НЕ МИГАЄ! могло за 900 км з'їсти стільки масла?? та й на Вашу думку, якщо на холодну щуп має 2-3мм масла, то скільки всього наявно в двигуні? хочу в понеділок купити ще літру такого масла і покататися пару днів, перевіряючи рівень... сподіваюся, що ситуація зрозуміла. буду вдячний за відповідь. Сообщение отредактировал mister_X - Nov 23 2014, 00:18
Прикрепленные файлы
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 698 Регистрация: 02.05.2013 Спасибо сказали: 32 раз(а) Авто: Mazda 626 GC 84г.в. 1.8L/АКПП ГБО 4 покол. ![]() |
Что меняли, кроме прокладок?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
кільця і сальники
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
після того, як склали двигун - скачуть обороти.
холостий хід на прогрітій машині падає десь до 500об\хв (правда, якщо виключити пічку і фари, то піднімається...) раніше було: завів, тримає 2300об\хв, спадає до 800, але глохне на холодну. коли прогрілася до 40*С - все ок. а зараз така фігня - в чому може бути справа? і ще таке помітив: після прогріву деколи тримає 1500об\хв. Під час руху попускає за пару хв ... після того, як склали двигун - скачуть обороти. холостий хід на прогрітій машині падає десь до 500об\хв (правда, якщо виключити пічку і фари, то піднімається...) раніше було: завів, тримає 2300об\хв, спадає до 800, але глохне на холодну. коли прогрілася до 40*С - все ок. а зараз така фігня - в чому може бути справа? і ще таке помітив: після прогріву деколи тримає 1500об\хв. Під час руху попускає за пару хв ... ще майстер казав таке: двигун - високооборотистий, відповідно я неправильно їжджу, а саме: по-місту плавно переключаюся в режимі 2000-2200 і їжджу на 4й передачі 70-80км\год. Він каже, що треба крутити всередньому 3000об\хв, тобто на 3й передачі до 80км\год - ЦЕ НОРМАЛЬНО?? Сообщение отредактировал mister_X - Jan 12 2015, 18:42 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 4th August 2025 - 18:53 |