![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 422 Регистрация: 10.12.2007 Из: Киев Спасибо сказали: 44 раз(а) Авто: Mazda 3 2.0 ![]() |
Всем доброго дня!
Собственно замена задних тормозных колодок производится так: 1. Снимаем колесо : ![]() 2. Отсоединяем трос стояночного тормоза: ![]() 3. Снимаем скобу (фиксатор): ![]() 4. Выкручиваем направляющий палец (верхний и нижний) на суппорте, предварительно снимаем колпачок (тыльная сторона суппорта!): ![]() 5. Снимаем суппорт: ![]() 6. Вытаскиваем старые колодки! Установка происходить в обратном порядке, но предварительно проделываем еще одну процедуру! !!! Перед тем как устанавливать новые колодки, нужно утопить поршень в тормозной цилиндр, методом вкручивания и вдавливания, ![]() для того чтоб суппорт свободно стал на место. Все это проделывается с помощью вот такого вот прибора: ![]() После установки заводим машину нажимаем пару раз педаль тормоза и поднимаем/опускаем пару раз ручник! Сообщение отредактировал YuraL - Jan 15 2008, 20:36 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 823 Регистрация: 10.05.2010 Из: Львів Спасибо сказали: 80 раз(а) Авто: KIA Cee'd SW 1.6 crdi 6MT Имя: Віктор ![]() |
Так хлопці, поміняв я задні колодки. По самій заміні сказати нема чого все як по мануалах, яких багато в інтернеті, хоча можу описати і детально, якщо комусь цікаво.
Але при самій заміні, вузькогубцями втопити поршень не вдалося. По перше самі вузькогубці у мене з доволі пухкими пластиковими ручками, які просто впиралися в протилежну сторону суппорта, по друге після 15-ти хвилин крутіння поршня я не помітив, щоб він втопився хочаб на міліметр. Я був готовий до такого розвитку подій і зробив таку приспособу: ![]() ![]() ![]() Для цього заздалегідь купив болт М20 100мм, дві гайки М20, шайбу на М20 і шайбу на М14. Все обійшлося в 60 грн. Також не дешево бо мені здавалося що це буде коштувати гривень до 20-ти. Але не 700 грн, як наприклад приспособа від JTC чи Force: ![]() Вкрутивши гайки і шайбу на М20 на болт, шайбу на М14 приварив до торця болта, виставивши її більш-менш перпендикулярно. Перед тим в самій шайбі я просверлив два отвори сверлом 4 мм, нарізав різьбу М5 і вкрутив гвинти на М5. Відстань між отворами 21 мм. Її я поміряв уже на суппорті зі знятими колодками. Приваривши обрізав гвинти лишивши 4 мм і злегка їх обточив. В результаті обрубки гвинтів сідають в отвори поршня ідеально. Сама шайба М20 також як під розмір суппорта, все сідає буквально до міліметра. Приспособа супер працює, втопила суппорт за 2 хв. без зайвих зусиль. Часу на її виготовлення зайняло півгодини, включаючи пошук інструментів, підключення сварочника, сверління, і т.д. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 8th August 2025 - 20:32 |