![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 23 Регистрация: 06.05.2015 Из: Львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 6 2003 ![]() |
Добрий день,
Сьогодні їздив дивитись мазду 6, загалом машина мені подобається, але на жаль я трохи дотошний, тому приділяю увагу до всіх деталей. Машина наїздила в районі 134 000, не знаю наскільки правда, але людина з якою їздив дивитись казав шо по тому як їде то можна сказати шо чесно наїздила стільки, є наклейка про заміну фільтрів на 127 000, яка зроблена до року назад. Машина з Італії. Але як завжди не обійшлось без сюрпризів - в описі мужик писав шо машина 2004 року, хоча по паспорту виявилось 2003, але він каже шо почали їздити в 2004, в оголошенні була "мінімальна корозія", на ділі виявилось чуть не так. Нижче приведені фотки. Найбільше цікавить наскільки критична ржавчина на стаканах і найгірша корозія на арці, наскільки це критично? Скільки може коштувати поремонтувати ту арку? Мужик який був зі мною він в маздах не розбирається сильно, загалом просто багато їздив, і по ходовій і по мотору ми проїхались, каже шо їде добре і шо нарікань немає, чуть веде вправо, але там диски погані і протектори стерті по різному, тому може бути іза колес. Ще одне питання, я недавно брав на прокат мазду 6 2008, і на ній коли переключаєш передачі то потрібно мінімально рухати ричагом, буквально півсантиметра відводиш і переключаєш. На цій мазді 2003 року, треба набагато більший хід ричага, це так має бути? на всіх маздах дорестайлингових воно так? на жаль досвіду з іншими маздами цих років не маю тому порівняти важко. Буду дуже вдячний якшо прокоментуєте хоч якось, бо хотілось би знати думки власників. Ходова ![]() ![]() ![]() ліва задня арка: ![]() ![]() Ще по кузову декілька ржавчин: ![]() ![]() ![]() Ну і тріснута фара ![]() ![]() Сообщение отредактировал anderhil - May 6 2015, 11:54 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 2,396 Регистрация: 23.06.2007 Из: Киев, Оболонь Спасибо сказали: 194 раз(а) Авто: временно без Masya ![]() |
Придбати чи ні - все залежить від ціни і комплектації. Арка ж прогнила дуже і дуже сильно. Нормально виправити - неміряно грошей. Іржа на нижній частині дверей - теж не дуже добрий знак. 130т км за 12 років? Гальмівні діски повинні бути ще в оригіналі, не міняні.
Те що веде вправо і зношена нерівномірно резина - так то і є проблема в ходовій, а не просто так. Якщо вже запало на цю машину, то рекомендую іхати не з товаришем, який не розуміється на Маздах, а на СТО, наприклад, звернись до Koya. Тоді все стане більш-менш зрозуміло. Діагностичний порт під кермом з самого низу за пластиком, роз'ємом вниз (схоже на SCART). Ото краще шукай рестайл від 2006 року |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 22nd July 2025 - 18:54 |