![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 28 Регистрация: 18.08.2012 Из: Одесса Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: Mazda3 ![]() |
Загорался чек с 0420 несколько раз сбрасывал и наконец то во избежание проблем которые могут возникнуть из за того что катализатор сыпется и забивает выпуск и двигатель задыхается решил вырезать его точнее выпотрошить! Разберал всё сам только плямягаситель сварщики вваривали. Сегодня всё собрал теперь нужно както обмануть второй лямбда.Если есть какие то вопросы или советы обращайтесь!
Сообщение отредактировал DEN - Mar 31 2013, 18:37 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 37 Регистрация: 07.09.2014 Из: Хмельницкий Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 3(BK 1,6AT) ![]() |
Доброго дня. Щоб не створювати подібних тем, запитаю тут. У мене мазда 3, 1,6 АКП дорестайл, пробіг 167 тисяч. Стоїть ГБО 4 покоління з варіатором, пробіг на газу 30 тисяч.
Періодично вискакує помилка Р0420, заіхав на СТО, на якому займаються суто ремонтом вихлопних систем(вирізка каталізаторів, установка обманок і тд.). Сказали мені зразу, що треба різати кат. ставити обманку механічну, плюс замінити гофру, бо стара вже в поганому стані. Ніхто мені не міряв чи він забитий чи ні, просто сказали що різати ![]() ![]() Ось і думаю, що робити... вирізати каталізатор поставити механічну обманку, не вирізати кат і поставити електронну обманку, чи попробувати замінити на новий другий лямбдазонд, чи поставити новий універсальний каталізатор? Можливо в кого було щось схоже? Дякую за відповіді ![]() P.S. На бензині все добре та й з клапанами все теж добре. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 823 Регистрация: 10.05.2010 Из: Львів Спасибо сказали: 80 раз(а) Авто: KIA Cee'd SW 1.6 crdi 6MT Имя: Віктор ![]() |
Доброго дня. Щоб не створювати подібних тем, запитаю тут. У мене мазда 3, 1,6 АКП дорестайл, пробіг 167 тисяч. Стоїть ГБО 4 покоління з варіатором, пробіг на газу 30 тисяч. Періодично вискакує помилка Р0420, заіхав на СТО, на якому займаються суто ремонтом вихлопних систем(вирізка каталізаторів, установка обманок і тд.). Сказали мені зразу, що треба різати кат. ставити обманку механічну, плюс замінити гофру, бо стара вже в поганому стані. Ніхто мені не міряв чи він забитий чи ні, просто сказали що різати ![]() ![]() Ось і думаю, що робити... вирізати каталізатор поставити механічну обманку, не вирізати кат і поставити електронну обманку, чи попробувати замінити на новий другий лямбдазонд, чи поставити новий універсальний каталізатор? Можливо в кого було щось схоже? Дякую за відповіді ![]() P.S. На бензині все добре та й з клапанами все теж добре. Звісно в першу чергу треба визначити мертвий кат чи ні. Оплавлений кат починає сипатися ічастинки кераміки залітають в циліндри. Тому його слід або міняти або вирізати. З іншого боку при справному двигуні і нормальному бензині ресурс ката дуже великий. Проблема як правило в 2-й лямбді. Оскільки це кисневий датчик і нічого крім кисню не бачить, то лівий бензин чи неправильна настройка газу можуть привести до того що лямбда буде бачити більше кисню ніж зашито в мозгах як значення нормальної роботи ката. Оскільки задача ката допалити те, що не згоріло в циліндрах, то збільшене значення кисню означає нефективну роботу ката, нема зайвого кисню значить відбулося повне згоряння. Я б нічого не робив. Стер би помилку і все. Тим більше якщо помилка вилазить тільки на газу, а на бензині все ок. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 22nd July 2025 - 07:01 |