![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 22 Регистрация: 01.10.2007 Из: Донецк Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 GF ![]() |
У меня Mazda 626 GF 2.0. Ездил вроде нормально, теперь включаю первую, разгоняюсь до 25 км/ч, переключаюсь на вторую, до 40 и начинается дергатня, обороты увеличиваются, скорость нет, машина дергается туда-сюда, переключаешься на 3, разгоняешься до 60, дальше - тоже самое, на 4 - до 80 - тоже самое, машина больше 80 не едет. Впечатление такое, что топливо поступает неравномерно, или это инжектор выеживается, или не понять что. Помогите пжлст.
Сообщение отредактировал YuraL - Nov 14 2007, 10:10 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1 Регистрация: 02.06.2008 Из: Львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 ![]() |
У меня Mazda 626 GF 2.0. Ездил вроде нормально, теперь включаю первую, разгоняюсь до 25 км/ч, переключаюсь на вторую, до 40 и начинается дергатня, обороты увеличиваются, скорость нет, машина дергается туда-сюда, переключаешься на 3, разгоняешься до 60, дальше - тоже самое, на 4 - до 80 - тоже самое, машина больше 80 не едет. Впечатление такое, что топливо поступает неравномерно, или это инжектор выеживается, или не понять что. Помогите пжлст. не знаю чи ця тема ще актуальна але черкану пару слів з свого досвіду, може кому ще і знадобиться, як кажуть в дорозі всяке буває. в мене така ж проблемка була... ти їй газу - а вона тупить і дьоргається. тоже думав на фільтр, поміняв - фіг там, як дьоргалась та і дьоргається, думав на форсунки або на бензонасос в баці вже навіть почав грішити на сцеплення, але все набагато простіше. треба було лише відкрити капот і витягнути провід до свічки і тут все стало ясно. в 626Gf (можливо і в інших моделях, їх не мав тому за них не знаю) маздайках є ще додатково резиновий ковпачок на свічках (не знаю навіщо, потім поясню чому так кажу). сомо собою резина з часом міняє свої властивості і появляються тріщинки, от із-за них то і такі проблемки в нас. із-за того що ковпачок "постарів" іскра почала пробивати через нього (через його тріщини) на корпус циліндра, тому то і машинка і дьоргається, іскра втікає і тяга пропадає (доречі коли я робив плавний розгн, то машина не дьоргалась а плавно набирала обороти і гарно їхала, хоть бери і не газуй). як це виявити? просто, знімаєш ковпачок і стискаєш пальцями, якщо побачиш тріщинки - піпец твому ковпачку, плюс на такому ковпачку буде в місце тріщин пожовтіння резини (сомо собою від того що там проскакує іскра). що робити? можна купити навий ковпачок, а можна просто його тупо викинути і провід надіти безпосередньо на свічку (я саме так і зробив і все GOOD, в мене доречі таке біло тільки на першому циліндрі з нього то і зняв ту штуку а на решта наразі залишив). заодно раз ми вже туда залізли то варто глянути на свічки, вони доречі також можуть мати сліти побивання іскри у вигляді обгорілості (жовтоватості) на керамічному цоколі свічки. і само собою такі свічки в мусорнік а в мотор нові, я собі поставив NGK-овські. підєднюєм намісце провода і газу. і нема чого лізти в бак до бензонасоса чи в коробку до сцеплення, в них признаки несправності інші. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 20th July 2025 - 07:25 |