![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 89 Регистрация: 06.02.2013 Из: Київ Спасибо сказали: 5 раз(а) Авто: Subaru Forester 2012 2.5X AT Имя: Олег ![]() |
Всім привіт!
M3, 1.6, АКПП Аккум - 2014р. випуску, по стартовому струму підбирав з запасом, та ще й підзарядив нещодавно як холодно стало. Старт - з півоберта, як кажуть. Проблем з електрикою немає, все функціонує. Вперше проблема трапилася місяці два тому - приїхав до магазину, запаркувався, все повимикав, АКПП на "паркінг", потім побачив краще місце, і ... замість заводу при повороті ключа - тиша, тільки тухне дисплей "голови". Подумав - зашвидко крутанув ключ може, спробував ще раз - те саме. На четверту спробу - завівся. Трохи шуганувся, але ситуація не повторювалося пару тижнів, тому швидко забув. Потім ще декілька разів мав подібну проблему, але тільки "на гарячу". Тобто якщо машина стоїть довго і холодна, то заводиться з режиму "P" завжди, якщо ж трохи або не трохи поїздити, то часто (але не завжди!) не заводиться. При цьому перемикання в режим "N" - стовідсотково стартує з півчиха. Перемикання в різні режими і повернення на "Р" - допомагає, але не завжди. Враховуючи, що в "N" старт гарантований і безпроблемний, значить, скорше всього не в стартері справа. Якщо логічно подумати, получається, що найбільш ймовірна проблема криється у якихось внутрішніх контактах чи датчиках, які замикаються при переводі ручки АКПП в "P". Причому,як мені здається, контакти не зовнішні (тобто не клемми і не фішки, їм байдуже - гаряча чи холодна машина ніби). В інеті купа подібних випадків, в т.ч. з "автоматами", але більшість - тільки здогадки та гіпотези. Та й реалізація в різних виробників відрізняється. Може, хтось підкаже ідею, хто глибше розбираєтся або просто мав подібні трабли і вирішив їх. Воно як би і не критично, поки гарантований завод в "N", але ж якщо він зник в "P", то і там може зникнути... P.S. ще почитав - нарив ]]>таку тему в нас]]>, але ситуація інша - в людини на холодну не заводить. Правда, там же є порада Олега (bezol) перевірити "микрик в мануале ручки на паркинг не срабатывает" - це моя ситуація? Сообщение отредактировал olezha74 - Dec 21 2015, 15:36 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 355 Регистрация: 24.05.2009 Из: Украина (Киев) Спасибо сказали: 4 раз(а) Авто: GOLF Имя: Владимир Иванович ![]() |
Електрик повинен "мати хист" перевіряти роботу датчиків сканером і розумітися на їх показниках.
Якщо робити "на глаз", то можна швидко приїхати на "повторну процедуру". Регулювати щось теж треба правильно, щоб бачити показники (по сканеру). І лише тоді вонО буде працювати як треба... -------------------- Малороссия - это Россия после удовлетворения претензий Китая.
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 31st July 2025 - 17:08 |