![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda3 MPS: как заменить воздушный фильтр?, либо Mazda 6 MPS: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 111 Регистрация: 10.07.2011 Из: Kyiv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS ![]() |
Салют!
Хочу звернутися до спільноти за порадою. Поїздка до батьків перетворилася на неприємну пригоду - близько 5 ранку "добрі люди" облили мою ластівочку ![]() Тому поки машина стоїть на зберіганні в моєму гаражі обклеєна мєнтами як "вєщьдок", я мушу вирішити, як діяти далі: 1. Продавати в такому стані як є. Але розумію, що ніхто не заплатить нормальну ціну, перекупщики мають заробити свою копійку і відповідно кинути мене на ЛВ. 2. Відновлювати? Це ставить купу нових питань: - в провінції таку операцію не проведуть, це все одно, шо пересаджувати серце в сільському шпиталі! Тому треба тягти на Київ, де її дивитимуться мої хлопці. Але потім треба чекати на запчастини, а гаража в мене немає. Їй буде сумно понівеченій, самотній покинутій, голій і нещасній від в'їдливих людських поглядів. - якщо відійти від лірики, то питання зводиться до фінансової доцільності і оптимізації витрат, наприклад: замовляти донора на рАзборці? купувати оригінальні запчастини (шо видається дуже дорогим задоволенням), купувати по-можливості аналоги під тюнінг? 3. Відновлювати та продавати. Зробити машину за мінімально можливі гроші і шукати "лоха", теж якось не по-людськи!!! Дякую!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 3,600 Регистрация: 18.05.2012 Из: Киев Спасибо сказали: 185 раз(а) Авто: 3 MPS 400+ Имя: Юрий ![]() |
А шта за тюних турбины?)
-------------------- We will deliver you from point A to point B as quickly as possible.
![]() |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 111 Регистрация: 10.07.2011 Из: Kyiv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS ![]() |
чесно тобі скажу, я точно не пам'ятаю в чому там різниця, але крильчатка і кольца і ще якусь фігню міняли! Є на Вєніку в гаражах RedLine Club така контора, так мені сказали там, шо ця турбіна на 350к.с. сил орієнтовно і вона буде передувати і доведеться налаштовувати машину, а ще краще ставити інтеркулєр і т.д.
А інтеркулєр тягне за собою і інший тюнінг, а я проїздив на стоковій версії і думаю,що мені і без тюнінгу добре + а основне що це дорого по бюджету і залазити не хочеться. Тому мені необхідно для себе зрозуміти, що зробити по мінімуму, щоб мати оптимальне співвідношення витрачених грошей/ двигун не перевантажити/ додати трошки коней без збільшення витрати пального ![]() Тобто турбіна і даунпайп у мене є, а що далі? А шта за тюних турбины?) |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() MPSовод Группа: MAZDAвод Сообщений: 8,046 Регистрация: 22.06.2007 Из: Киев Спасибо сказали: 733 раз(а) Авто: была Mazda 3 2.0, 3 MPS, 6 MPS, RX-8 HP ![]() |
я проїздив на стоковій версії і думаю,що мені і без тюнінгу добре + а основне що це дорого по бюджету і залазити не хочеться. Тому мені необхідно для себе зрозуміти, що зробити по мінімуму, щоб мати оптимальне співвідношення витрачених грошей/ двигун не перевантажити/ додати трошки коней без збільшення витрати пального ![]() Тобто турбіна і даунпайп у мене є, а що далі? Дополнительное железо по желанию и возможностям, а после его установки настройка обязательна. Имея свободный выхлоп, очень желательно при этом иметь еще и более свободный впуск. (Как на фото). Впуск, выхлоп, обновленная турбина и настройка до 1.3 Бар. Будет значительно веселее ехать ![]() Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 111 Регистрация: 10.07.2011 Из: Kyiv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS ![]() |
Дякую за пораду,
я просто як почав думати про те, шо можна ще зробити, то закінчив на шатунах і поршнях кованих ![]() Але це не для мого темпераменту, особливо, коли олдскульний dnb грає...машина летить незважаючи на ями і заборонні знаки, тому дуже багато зайвих коней мене лякає - намагаюсь врятувати себе від себе самого ![]() Дополнительное железо по желанию и возможностям, а после его установки настройка обязательна. Имея свободный выхлоп, очень желательно при этом иметь еще и более свободный впуск. (Как на фото). Впуск, выхлоп, обновленная турбина и настройка до 1.3 Бар. Будет значительно веселее ехать ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 1st May 2025 - 06:28 |