![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda3 MPS: как заменить воздушный фильтр?, либо Mazda 6 MPS: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 111 Регистрация: 10.07.2011 Из: Kyiv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS ![]() |
Салют!
Хочу звернутися до спільноти за порадою. Поїздка до батьків перетворилася на неприємну пригоду - близько 5 ранку "добрі люди" облили мою ластівочку ![]() Тому поки машина стоїть на зберіганні в моєму гаражі обклеєна мєнтами як "вєщьдок", я мушу вирішити, як діяти далі: 1. Продавати в такому стані як є. Але розумію, що ніхто не заплатить нормальну ціну, перекупщики мають заробити свою копійку і відповідно кинути мене на ЛВ. 2. Відновлювати? Це ставить купу нових питань: - в провінції таку операцію не проведуть, це все одно, шо пересаджувати серце в сільському шпиталі! Тому треба тягти на Київ, де її дивитимуться мої хлопці. Але потім треба чекати на запчастини, а гаража в мене немає. Їй буде сумно понівеченій, самотній покинутій, голій і нещасній від в'їдливих людських поглядів. - якщо відійти від лірики, то питання зводиться до фінансової доцільності і оптимізації витрат, наприклад: замовляти донора на рАзборці? купувати оригінальні запчастини (шо видається дуже дорогим задоволенням), купувати по-можливості аналоги під тюнінг? 3. Відновлювати та продавати. Зробити машину за мінімально можливі гроші і шукати "лоха", теж якось не по-людськи!!! Дякую!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,222 Регистрация: 01.09.2009 Из: Днепропетровск Спасибо сказали: 147 раз(а) Авто: Mazda 3 mps Имя: Дима ![]() |
Поддерживаю ребят partisan, avtoprofi. У одного и другого типа впуска есть свои минусы и плюсы. Но у короткого плюсов больше. Если рассматривать оба варианта в связке со штатным интеркуллером - и от впуска холодного тип(в крыле) разница будет минимальна в режиме движения по городу, да на входе температура низкая, но в впускном коллекторе будет +- также как и в коротком. Идеальный вариант(для города) - холодный впуск + фронтальный интеркуллер, но в разы нужно быть более внимательным - и тут выходит на первый план практичность: для наших условий использования авто холодный впуск не практичный - нет постоянного визуального контроля состояния, лужи, грязь и прочие прелести наших дорог.
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 23rd July 2025 - 12:32 |