![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda RХ-7: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 68 Регистрация: 17.11.2015 Из: Харьков Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda RX8 ![]() |
Всем доброго времени суток, не давно купил машину у Садовник, спасибо ему, машина действительно не плохая. Но вот подключив к компьютеру выбило несколько ошибок :
1. P0139 2. P0410 3. P0302 Кто подскажет, что за ошибки и как их устранить? Двигатель работает ровно, но в выхлопную трубу, особенно на холодную есть не большие хлопки и на 6000 об/мин идет провал (на холостом нету). |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 508 Регистрация: 08.10.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 62 раз(а) Авто: Rx-8 и много других. ![]() |
Вихлоп штука тонка. Теорія пише про резонанс і відбивання хвилі що покращує продуття камер сгорання. Практика підтвержує що колектор, його тип та розмір дуже впливають на потужність двигуна. Також елементом тонкої настройки вихлопу є стронгер. Каталізатор не випадково ставлять саме на цьому місці. Там чітко розрахована відстань від камери сгорання щоб викликати зворотню хвилю. Теорії вихлопу в інеті багато.
Практика сусідів що займаються вихлопами показала що просто труба робить затик і провал в потужності. Наприклад дволітрові бензинові четвірки як правило починають тупити біля 2000 і 4000 обертів. Наче за хвоста тримають. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 68 Регистрация: 17.11.2015 Из: Харьков Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda RX8 ![]() |
Вихлоп штука тонка. Теорія пише про резонанс і відбивання хвилі що покращує продуття камер сгорання. Практика підтвержує що колектор, його тип та розмір дуже впливають на потужність двигуна. Також елементом тонкої настройки вихлопу є стронгер. Каталізатор не випадково ставлять саме на цьому місці. Там чітко розрахована відстань від камери сгорання щоб викликати зворотню хвилю. Теорії вихлопу в інеті багато. Практика сусідів що займаються вихлопами показала що просто труба робить затик і провал в потужності. Наприклад дволітрові бензинові четвірки як правило починають тупити біля 2000 і 4000 обертів. Наче за хвоста тримають. Динамика не изменилась, я б даже сказал что лучше обороты набирать стала.. Но это мои ощущения |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 4th May 2025 - 12:41 |