![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
Мужики, мушу створити нову тему, бо в схожих відрізняються нюанси ...
Отож восени поміняв термостат, кришку радіатора, помпу Magneti mareli. залили мені червоний антифриз HEPU !!! я не знав, що це біда ((( поїздив місяць, було все ОК. потім рвануло один патрубок. поміняв, знову залив ту HEPU ![]() кароче всю зиму маю проблеми з охолодженням ... вентилятор включається на температурі (по датчику) приблизно 60-65*С , при тому, що пічка дує теплим ТІЛЬКИ тоді, коли включений вентилятор. А ЩЕ холостий хід 1500об, мушу різко газнути до 3500об, тоді падає на 900об. І так практично на кожному світлофорі або при русі НАКАТОМ ![]() Розхід машини пісєц ((( А САМЕ ГОЛОВНЕ!!! за півтора місяці долив 1л антифризу, течії невидно... Тільки вікна ДУЖЕ ПОТІЮТЬ ((( і в машині смердить , вибачте, ГАМНОМ ![]() ЩО це, радіатор пічки потік?? масло не піднімається по щупу, бульок в бачку нема, пари , як при пробитій прокладці ГБЦ нема (міняли 25тис тому її) буду вдячний за відповідь, бо вже не витримую ......................... |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 224 Регистрация: 01.02.2015 Из: одесса Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 Persona ![]() |
Мужики, мушу створити нову тему, бо в схожих відрізняються нюанси ... Отож восени поміняв термостат, кришку радіатора, помпу Magneti mareli. залили мені червоний антифриз HEPU !!! я не знав, що це біда ((( поїздив місяць, було все ОК. потім рвануло один патрубок. поміняв, знову залив ту HEPU ![]() кароче всю зиму маю проблеми з охолодженням ... вентилятор включається на температурі (по датчику) приблизно 60-65*С , при тому, що пічка дує теплим ТІЛЬКИ тоді, коли включений вентилятор. А ЩЕ холостий хід 1500об, мушу різко газнути до 3500об, тоді падає на 900об. І так практично на кожному світлофорі або при русі НАКАТОМ ![]() Розхід машини пісєц ((( А САМЕ ГОЛОВНЕ!!! за півтора місяці долив 1л антифризу, течії невидно... Тільки вікна ДУЖЕ ПОТІЮТЬ ((( і в машині смердить , вибачте, ГАМНОМ ![]() ЩО це, радіатор пічки потік?? масло не піднімається по щупу, бульок в бачку нема, пари , як при пробитій прокладці ГБЦ нема (міняли 25тис тому її) буду вдячний за відповідь, бо вже не витримую ......................... какая машина?? Начнем по порядку. 1. Потеют окна и воняют - печка течет или вода попадает через вентиляцию в короб печки и там стоит с листьями. В любом случае снимать торпеду и чистить, также посмотрите где с улицы заходит воздуз (где дворники) не забито ли листьями. 2. Воздушная пробка в районе печки из-за нее и повышенные обороты так как именно антифризом регулируются подсос и хх. из-за воздушной пробки может и закипать. 3. Из-за пробитой прокладки тоже может быть увеличинное давление в охлаждении и будет рвать слабые патрубки. у меня так было по чутьчуть пропускало и рвало патрубки по одному и в итоге потом окончательно рвануло и пошел антифриз в цилиндры. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
машина gd 1.8 карбюратор
літом був в карбюраторщика. виставив запалення, холостий хід, і тд... все було добре , накатав десь 5 тис після того. перед тим, як завести - вкл запалення і на 2-3 секунди вижимаю повний газ. раніше стрілка піднімалася до +- 1800обертів, а при прогріванні до 40* плавно опускалася до нормального холостого ходу. зараз приходиться навіть підгазовувати пару раз, бо може заглохнути. І НАВПАКИ!!! поки прогрівається - тримає десь 1200обертів, а потім ВИЛАЗИТЬ ДО 1500!!! Я зафотошопив картинку, де видно, на якій температурі включаєтсья веньилятор . таке враження, ніби ДАТЧИК температури глючить і неправильно показує температуру (оскільки патрубки нормально нагріваються (спочтаку верхній, потім нижній) ... заслонка РЕЦИРКУЛЯЦІЇ в ПРАВИЛЬНОМУ положенні, я знаю, що потіє, якщо переключена в інше положення !!! Зчеплення взборі , прокладка ГБЦ - все мінялося десь 25тис тому (1.5 року). пс. дири в днищі є, тому я знімав ковролін літом, поклав будівельну фольгу на низ, і клейонку. МОЖЕ ЦЕ ДАЛО ПАРНИКОВИЙ ЕФЕКТ!!!???
Прикрепленные файлы
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 4th August 2025 - 21:03 |