![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
Мужики, мушу створити нову тему, бо в схожих відрізняються нюанси ...
Отож восени поміняв термостат, кришку радіатора, помпу Magneti mareli. залили мені червоний антифриз HEPU !!! я не знав, що це біда ((( поїздив місяць, було все ОК. потім рвануло один патрубок. поміняв, знову залив ту HEPU ![]() кароче всю зиму маю проблеми з охолодженням ... вентилятор включається на температурі (по датчику) приблизно 60-65*С , при тому, що пічка дує теплим ТІЛЬКИ тоді, коли включений вентилятор. А ЩЕ холостий хід 1500об, мушу різко газнути до 3500об, тоді падає на 900об. І так практично на кожному світлофорі або при русі НАКАТОМ ![]() Розхід машини пісєц ((( А САМЕ ГОЛОВНЕ!!! за півтора місяці долив 1л антифризу, течії невидно... Тільки вікна ДУЖЕ ПОТІЮТЬ ((( і в машині смердить , вибачте, ГАМНОМ ![]() ЩО це, радіатор пічки потік?? масло не піднімається по щупу, бульок в бачку нема, пари , як при пробитій прокладці ГБЦ нема (міняли 25тис тому її) буду вдячний за відповідь, бо вже не витримую ......................... |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 224 Регистрация: 01.02.2015 Из: одесса Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 Persona ![]() |
Вы сейчас зря лезете в карбюратор и ищете обороты) Решите проблему с охлаждением сперва. То что у вас мокро под ковриками это или порвало радиатор печки или течет с вентилятора печки(забито листьями воздуховод где дворники и вода попадает в винтилятор). Если антифриз пропадает: проверьте уровень масла в двигателе если высокий , то прокладку порвало и антифриз уходит в масло; что значит свечи чистые? если совсем чистые тоесть без никакого нагара и чистый метал, то опять же антифриз прет в камеры сгорания. Рвет патрубки это признак пробитой прокладки. Мой вам совет , разберите торпеду и снимите радиатор печки, заодно сделаете ревизию вентиляции почистите ее. убедитесь что радиатор не потек. если там все в порядке(а я уверен что проблема в нем), то это прокладка головы тут даже к бабке не ходи.
Сообщение отредактировал iliaodes - Mar 1 2016, 23:05 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
бачу, що потрібно розбирати і знімати торпеду власноруч.
знайшов гараж, але без світла... хлопаки, можете підказати по інструментах , які ключі \ головки \ викрутки потрібно... ну і всякі дрібниці типу паперового скотчу (дня поміток на проводці і тд). які послідовні дії... і ще питання, де саме радіатор? за магнітолою в якомусь пластмасовому корпусі?? |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 5th August 2025 - 07:22 |