![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 10 Регистрация: 19.12.2015 Из: чернівці Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 626 2.0 gc ![]() |
Всім доброго вечора вот така проблема Mazda 626 gc 8 клапана за тройла не працюе третій циліндир поміряв компресію 1.9. 2 9.5. 3 8.5. 4 12 моторіст каже що капіталка потрібна але це нечого не мае до мого троения метки грм провіряв все добре форсунаки також міняв місцями сто раз свечі так само як форсунки міняв на сухі завожу і машина зразу тройт знімаю свечу а вона мокра іскра на третьому целіндрі є я вже все перевірив вже не знаю що може думаю що за компресій мотор так працює
Народ а як перевірити чим закинуло свечу я вже дамаю що свечу закидує маслом |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 10 Регистрация: 19.12.2015 Из: чернівці Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 626 2.0 gc ![]() |
Народ вже вирішив проблему із 3 циліндром і компресія вирівнялась всіх котлах 12 12.5 причиною був ремень грм таки перескочив
А вот друга проблемка появилась машину трясе на холостому ходу і деколи хлохне будто троит на високих все добре працює знімаю свечі 1 свіча біла 2 і3 чирвона 4 і не червона і не біла а машину трясе майстир каже нада поміряти давленія в рампі манометра він не мав він взяв електро насос із манометром натягнув шланг на рампу і накача тиск держи 3ат но він каже що це норма а вот бензонасос він мав масляний манометир. Не знаю від чого він подключив до шланга від бензонасоса і насос даве 2 скопіками ат а норма 6 8 ат Насосо однозначно під замену но я вже скільки грошей втиснув в машину і катаюсь на автобусі Питаня в чому чи може ковбасити машину іза насоса Сообщение отредактировал kobasvar - Dec 31 2015, 11:55 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 39 Регистрация: 27.01.2016 Из: Бердянск Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 2.0 1987 coupe Имя: Кирилл ![]() |
Народ вже вирішив проблему із 3 циліндром і компресія вирівнялась всіх котлах 12 12.5 причиною був ремень грм таки перескочив А вот друга проблемка появилась машину трясе на холостому ходу і деколи хлохне будто троит на високих все добре працює знімаю свечі 1 свіча біла 2 і3 чирвона 4 і не червона і не біла а машину трясе майстир каже нада поміряти давленія в рампі манометра він не мав він взяв електро насос із манометром натягнув шланг на рампу і накача тиск держи 3ат но він каже що це норма а вот бензонасос він мав масляний манометир. Не знаю від чого він подключив до шланга від бензонасоса і насос даве 2 скопіками ат а норма 6 8 ат Насосо однозначно під замену но я вже скільки грошей втиснув в машину і катаюсь на автобусі Питаня в чому чи може ковбасити машину іза насоса Привет! тоже такая же проблема, но на карбе. и тоже именно из-за третьего троит... вопрос - куда перескочил ремень ГРМ? пока езжу так, но уже реально напрягает, на холостом как дизеляка трясется.... На свою прокладку не имею права грешить ибо меньше тысячи км назад делалкапиталку и соответственно менял прокладки и притирал плоскости. кстать, по меткам ГРМ вроде тоже все четко...... -------------------- если масло капает, значит оно есть!
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 27th July 2025 - 21:39 |