![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 10 Регистрация: 19.12.2015 Из: чернівці Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 626 2.0 gc ![]() |
Всім доброго вечора вот така проблема Mazda 626 gc 8 клапана за тройла не працюе третій циліндир поміряв компресію 1.9. 2 9.5. 3 8.5. 4 12 моторіст каже що капіталка потрібна але це нечого не мае до мого троения метки грм провіряв все добре форсунаки також міняв місцями сто раз свечі так само як форсунки міняв на сухі завожу і машина зразу тройт знімаю свечу а вона мокра іскра на третьому целіндрі є я вже все перевірив вже не знаю що може думаю що за компресій мотор так працює
Народ а як перевірити чим закинуло свечу я вже дамаю що свечу закидує маслом |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 10 Регистрация: 19.12.2015 Из: чернівці Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 626 2.0 gc ![]() |
И так народ надойла мені машина і я рішив від тягнути машину до майстрів найшов хорошого спеціаліста імено по маздам
Притягнув до нього заводи і зразу відповідь прогоріла прокладка гбц Знімає головку прокладка прогоріла между другим і третім циліндром Головка поведжена корочи крива На першому целіндрі прогорів випускний клапан Велика вороботка на роспредвалі І ще куча всього не хорошого Він мені каже що не має смисла робити цю головку Вот я чуть не всадив карб і себе би проклинав На гільзах вороботка в межах норми обійдемся заміною колечок А вот із головою проблема на розборках ціна 240уе дороговато В моторіста є нормаль голова він відає 1700 грн + він йй перебирає. А з мене сальники клапанів ну це таке А вот проблемка моя головка нового образца з 87 року так на розборкі сказали Внього старго обрзца І вних різні впускні колектори і вот я думаю що робити вот потрібний совет Якщо я куплю впуский колектор під його мотор то цікаво як мій інжектор сяде чині |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 224 Регистрация: 01.02.2015 Из: одесса Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 Persona ![]() |
И так народ надойла мені машина і я рішив від тягнути машину до майстрів найшов хорошого спеціаліста імено по маздам Притягнув до нього заводи і зразу відповідь прогоріла прокладка гбц Знімає головку прокладка прогоріла между другим і третім циліндром Головка поведжена корочи крива На першому целіндрі прогорів випускний клапан Велика вороботка на роспредвалі І ще куча всього не хорошого Він мені каже що не має смисла робити цю головку Вот я чуть не всадив карб і себе би проклинав На гільзах вороботка в межах норми обійдемся заміною колечок А вот із головою проблема на розборках ціна 240уе дороговато В моторіста є нормаль голова він відає 1700 грн + він йй перебирає. А з мене сальники клапанів ну це таке А вот проблемка моя головка нового образца з 87 року так на розборкі сказали Внього старго обрзца І вних різні впускні колектори і вот я думаю що робити вот потрібний совет Якщо я куплю впуский колектор під його мотор то цікаво як мій інжектор сяде чині Я не понимаю зачем менять инжектор на карб???? так уже тогда купите жигули))) Ищите нужную голову да и все. А почему эту нельзя сделать??? Клапана новые купите, поставьте маслосьемные колечки новые, распред не факт что совсем с выработкой . в основном вырабатываются пастели! а кривизну можно шлифануть у фрезеровщика, за то будет голова как новая и если знать где делать не так все и дорого обойдется. А если купите бу бошку, то вы уверены что там все в идеале будет? Для сравнения - у меня тоже была пробита прокладка, снял и как у вас была кривая голова , компрессия плавала между 3-4 и 1-2 цилиндрами + глубокие царапины после "гаммотных " шлифовщиков на камне вручную. В итоге шлифанул голову у фрезеровщика - 150 грн, сам поменял маслосьемные(там нужны плоскогубцы и аккуратность) , сам притер клапана(процедура вообще не сложная, нужна паста гоя и шуруповерт, и аккуратность)) Выработку пастели не сложно проверить, крепите без коромысел распред и шевелите его в четырех точках, если люфта нет то и выработки особой нет, если же есть , то можно втулить пастель, если выработан распред, можно купить распред, но полюбасу это лучше чем покупать непонятно где и у кого бу бошку и еще и переделывать под карб)) |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 27th July 2025 - 12:56 |