![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 30 Регистрация: 26.12.2012 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323f 1996 Имя: Тарас ![]() |
Всім привіт.
Після тех. обслуговування, в машини пропала тяга. Тех. обслуговування робив сам, і заключалась вона в заміні розхідників, як от: повітряний фільтр, паливний фільтр тонкої очистки, чистка дросельної заслонки. Також трошки промивав та чистив тряпкою впускний колектор на вході, після БДЗ. Після цього машину ніби підмінили. В загальному симптоми такі: на низах пропала тяга, особливо це відчувається на 2 другій передачі, педаль "в полік" а набір швикості дуже важкий. А під час розгону появилося дивне ричання двигуна. Після цього, я подумав що під час чистки входу впускного колектора грязь з рідиною карбклінера могла попасти каналом з впускного колектора в клапан EGR, від чого він міг заклинити в одному положенні. При спробі його зняти і прочистити мені лопнув один болт. Клапан зняв, прочистив до блиску, він і справді був дуже загаджений. (як потім виявилось, канал рециркуляції відпрацьованих газів з випускного колектора в впускний був заглушений в іншому місці ще попереднім власником, заглушку так і лишили) Так як частина болта застрягла в впускному колекторі, прийшлось їхати на сто, де мені скинули колектор після чого віз його до токаря на розточку. Потім все зібрали, а машина як їхала погано так і дальше погано їде. Симптоми нікуди не зникли. Додам ще що двигун працює рівно, не троїть, обороти тримає добре. Кут випередження запалювання виставив по мануалу, з перемичкою в діагностичному роз'ємі, на 10 градусів. Форсунки, коли скидали колектор, також чистились. Після свят буду робити діагностику комп'ютера. Можливо щось мені покаже. P.S До речі симптоми проявились не зразу, а якось так поступово, можливо і співпало одне з іншим. Хто що думає з цього приводу, буду дуже вдячний за допомогу. Сообщение отредактировал Chefild - May 2 2016, 16:26 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 30 Регистрация: 26.12.2012 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323f 1996 Имя: Тарас ![]() |
]]>http://www.mazdaclub.ua/forum/style_images...icons/icon8.gif]]> Форсунки снимались? Ворзможно при установке назад возник подсос воздуха между уплотнителем форсунки и впускным коллектором так как уплотнитель усыхается.... я поборол эту проблему подложив паранитовые шайбочки под форсунки.... Вообще похоже на подсос воздуха... Проблема проявилась ще до того як знімались і чистились форсунки. Якби був підсос повітря то можливо холості обороти були б нестабільні, чи я помиляюсь? Ну ви б написали який у вас двигун, що знімали при чистці ДЗ(РХХ, ДПДЗ, нижню частину ДЗ)? Фільтр паливний правильно поставили? Двигун Z5, 1,5 літра. Знімалась тільки дросельна заслонка вкупі, РХХ, ДПДЗ, нижню частину ДЗ з дросельної заслонки нічого не знімалось, ніяких болтів не накручував і т.п, як зняв так і поставив на місце, перед тим акуратно протерши за допомогою тряпки і карбклінера. Фільтр поставив правильно - на подачу, і розвернутий він був також правильно - стрілка на корпусі по ходу роботи бензину в сторону форсунок, а не проти шерсті, також спочатку про це подумав, навіть вернув старий фільтр на місце, тому що думав що попався неякісний новий, але справа виявилась не в фільтрі. Сообщение отредактировал Chefild - May 3 2016, 15:03 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 151 Регистрация: 06.01.2013 Из: Черкассы Спасибо сказали: 7 раз(а) Авто: Mazda323f, ba,1.5, Z5, 98г. Имя: Андрей, т. 096 4166305 ![]() |
Проблема проявилась ще до того як знімались і чистились форсунки. Якби був підсос повітря то можливо холості обороти були б нестабільні, чи я помиляюсь? Там под форсунками может быть не большой подсос воздуха поэтому холостые обороты будут внорме, а вот в ходу на оборотах уже будет тупить... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 7,132 Регистрация: 04.01.2011 Из: ua Спасибо сказали: 626 раз(а) Авто: mps 6 Имя: Miha ![]() |
Там под форсунками может быть не большой подсос воздуха поэтому холостые обороты будут внорме, а вот в ходу на оборотах уже будет тупить... наоборот, при закрытом дроселе там будет разряжение больше чем при открытом. -------------------- Тяжелее жить становится всё легче и легче… |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 20th June 2025 - 05:55 |