![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 30 Регистрация: 26.12.2012 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323f 1996 Имя: Тарас ![]() |
Всім привіт.
Після тех. обслуговування, в машини пропала тяга. Тех. обслуговування робив сам, і заключалась вона в заміні розхідників, як от: повітряний фільтр, паливний фільтр тонкої очистки, чистка дросельної заслонки. Також трошки промивав та чистив тряпкою впускний колектор на вході, після БДЗ. Після цього машину ніби підмінили. В загальному симптоми такі: на низах пропала тяга, особливо це відчувається на 2 другій передачі, педаль "в полік" а набір швикості дуже важкий. А під час розгону появилося дивне ричання двигуна. Після цього, я подумав що під час чистки входу впускного колектора грязь з рідиною карбклінера могла попасти каналом з впускного колектора в клапан EGR, від чого він міг заклинити в одному положенні. При спробі його зняти і прочистити мені лопнув один болт. Клапан зняв, прочистив до блиску, він і справді був дуже загаджений. (як потім виявилось, канал рециркуляції відпрацьованих газів з випускного колектора в впускний був заглушений в іншому місці ще попереднім власником, заглушку так і лишили) Так як частина болта застрягла в впускному колекторі, прийшлось їхати на сто, де мені скинули колектор після чого віз його до токаря на розточку. Потім все зібрали, а машина як їхала погано так і дальше погано їде. Симптоми нікуди не зникли. Додам ще що двигун працює рівно, не троїть, обороти тримає добре. Кут випередження запалювання виставив по мануалу, з перемичкою в діагностичному роз'ємі, на 10 градусів. Форсунки, коли скидали колектор, також чистились. Після свят буду робити діагностику комп'ютера. Можливо щось мені покаже. P.S До речі симптоми проявились не зразу, а якось так поступово, можливо і співпало одне з іншим. Хто що думає з цього приводу, буду дуже вдячний за допомогу. Сообщение отредактировал Chefild - May 2 2016, 16:26 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,116 Регистрация: 20.08.2009 Из: Красилів Спасибо сказали: 86 раз(а) Авто: Mazda 323F (BA) Z5 Имя: Ярослав ![]() |
цікава тема, в мене в знайомого на 1,8 така сама ситуація, при правильно виставленому запалені машина не їде, ГРМ провіряли, в мене 1,5 z5 (мотор дорестайл я так поняв, йде ремінь і цеп на валах), які нюанси при заміні ГРМ, щоб не наступити на такі граблі
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 69 Регистрация: 01.03.2015 Из: Нетешин Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda 323 ![]() |
цікава тема, в мене в знайомого на 1,8 така сама ситуація, при правильно виставленому запалені машина не їде, ГРМ провіряли, в мене 1,5 z5 (мотор дорестайл я так поняв, йде ремінь і цеп на валах), які нюанси при заміні ГРМ, щоб не наступити на такі граблі А знайомий звідки? Машина дорестайл. 1996 р.в. Схема установки ремня ГРМ ось така: [attachment=118822:11205f7e...8b9c380b.j pg] 1) У мене була схожа проблема, грався і т д, виявилось не правильна натяжка грм та роспредвалів, у мене 1,8. 2) Я не правильно виставляв запалювання, стробоскопом. P.S. Будеш проїздом в Нетішині, заїжджай подивимось до твоїх болячок. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 15th August 2025 - 09:48 |