Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> 

Данный раздел предназначен для ваших отзывов, жалоб, пожеланий и предложений по работе дилера/СТО. В теме сообщения обязательно указать адрес станции, а также изложить основную суть. К примеру:
АИ на Пшеничной: Как я проходи ТО 10.000
Флуд и оффтоп запрещены!

> ТО1 + відмова в заміні керма + деякі питання
SergSlim
сообщение Dec 15 2016, 15:44
Сообщение #1





Группа: Новичок
Сообщений: 45
Регистрация: 11.05.2016
Из: Львів

Спасибо сказали: 5 раз(а)
Авто: Mazda 3 BM, 2015, SkyActiv, 1.5L, 120hp
Имя: Сергій



Пройшов я вчора ТО1 в "Захід Моторс" - офіційний дилер Mazda. Машина моя була півроку на тест драйві в салоні, відповідно термін проходження ТО почався з цього моменту, а не з моменту продажу. За час тест-драйву (6.5 місяців) на ній наїздили 570 км. Машина у мене з травня 2016.

Ще влітку (14 липня) я пройшов ТО на 5000 км, яке як стверджував дилер було обов'язковим, але як потім з'ясувалося - за непроходження якого вони не могли мене зняти з гарантії. Тобто за фактом воно було не обов'язковим. Ну ладно, в принципі я після ТО якраз поїхав у дві дальні поїздки, так що додатковий раз переконається що з машиною все гаразд було не зайвим, імхо.

Так як я пройшов ТО на 5000, я вирішив відтягнути проходження ТО1 якнайдалі. Відповідно я дотягнув до останнього тижня строку за часом. Тобто 1 рік + 2 місяці. За цей час на одометрі вже світилося 18000 км. Я планував ще одну поїздку на ~ 1000 км до ТО, але вона відмінилася.

Спершу я спробував ще кілька тижнів тому записатися на ТО через сайт mazda-lviv.com, де було описано 3 способи запису на ТО: 1. Телефон, 2. email, 3. анкета на сайті.
Я скористався останнім, після чого повинен був отримати дзвінок, але я його так і не дочекався.
Потім я їм подзвонив і записався (хоча теж не з першого разу, так як якийсь час там ніхто не брав трубку). Уточнив так само вартість ТО. Мені назвали суму в ~ 2700 грн. Я запитав чому така ціна, якщо на сайті зазначено 2 281 грн з маслом Supra і роботою. Вони там щось почали рахувати і сказали, що голе ТО обійдеться ще дешевше ніж на сайті - десь 2100 грн з чимось здається. Але з досвіду там бувають додаткові роботи, тому ціна зростає.

Я вирішив підготуватися трохи до ТО і роздрукував карту ТО з сайту, де вказано що повинні змінювати / перевіряти під час ТО, і так само взяв інструкцію в якій є цей же список (хоча між ними є деякі відмінності). На жаль, я не механік, і не розбираюся в будові автомобілів, тому багато назв не знаю і як і де вони перевіряються теж не в курсі.

Прийшов день Х. На сервісі запитали чи є зауваження до автомобіля. Я сказав, що є кілька і я хотів би їх по гарантії оформити.
1. смикання автомобіля на швидкості ~ 20 км / год.
2. Обшивка керма.

Ми пішли з інженером по гарантії проїхатися на автомобілі щоб він побачив як смикає машину. Ми трохи поїздили, але чогось очевидного він не помітив і запропонував прошити коробку для початку.

Я попросив бути присутнім при ТО. Вони без проблем погодилися. На минулому ТО я так само був присутній.
У майстра, який проводив ТО, я попросив озвучувати роботи які він робить, щоб я розумів що саме він робить, проте він відмовився, сказавши при цьому, що якщо він щось забуде сказати, то у нього будуть проблеми. Ну ладно, подумав я, я не буду наполягати, так як, швидше за все, виконання такого прохання нічим не передбачено...

Майстер почав робити свою справу, масло, гальма, щось там ще... Як я писав вище, я не знаю всього що є в автомобілі, тому не розумів всіх його дій.





Після того як машину опустили, і майстер залив нове масло


і подивився щось ще там під капотом, він вже потягнувся до опори, щоб закрити капот, коли я його запитав: "а електроліт батареї?". Майстер: "Електроліт?". Я: "Так, батареї, рівень і щільність". Він пішов за інструментом. Судячи з усього майстер і не збирався цього перевіряти, якби я йому не нагадав.




Після перевірки батареї він уже взяв наряд і почав там щось писати, коли я добив його питанням: "Якщо можна, тиск в запасці перевірте". Він просто відповів "Добре" і пішов витягати колесо з багажника.


Зауважу, що і батарея і запаска є в списку робіт ТО1 і він повинен був їх перевірити самостійно без моїх нагадувань.
Потім інженер узявся за прошивку коробки. Підключився до OBD роз'єму і після деякої перевірки сказав, що нової версії прошивки коробки для мого автомобіля немає. Запропонував хіба що залити конфіги (здається, якщо я правильно запам'ятав).



За ціною ТО обійшлося в 2268,60 грн.


Посмикування автомобіля здається так і не пропали нікуди. Треба буде їхати повторно вже чисто з цієї нагоди і наполягати на глибокому дослідженні причин.
Кілька нубських питань, які я вирішив уточнити по ходу:
1. Я запитав про верхню частину заднього скла, що не обігрівається, але мені сказали, що там антена. Я це підозрював, але не був в цьому впевнений.




2. Поцікавився чи є прошивка 59-ої версії. На мене здивовано подивилися і сказали, що остання 56 і звідки я взагалі взяв що є 59-а. Я сказав, що вона йде з заводу на рестайлингові моделі. Забув правда додати, що в США.
3. Питав чи знають вони щось про аксесуари для Мазди, які випускаються на ринку Росії, і є на сайті mazda.ru, наприклад щітки склоочисника з підігрівом. Вони вперше про це чули і звісно не знають як їх встановлювати, якщо що.
4. Також я уточнив чи можна якось відрегулювати висоту розпилення сопел склоомивача, так як мені здається, що вони занадто низько бризкають на скло, на що після деякого огляду сопел мені повідомили, що вони не регулюються. На висоту розпилення впливає швидкість, чим швидше буду їхати - тим вище, природно, буде розпилюватися.
5. Ну і останнє нубське питання було - що це за дірочка в горловині бензобаку справа. Мені пояснили, що це для виходу повітря, якщо носик заправного шланга буде по ширині впритул горловині, щоб повітря могло якось виходити при заправці.



Окремо я хотів би написати про історію з кермом автомобіля.



За 7 місяців експлуатації автомобіля мною, і ще 6.5 в якості автомобіля на тест-драйві в салоні, де на ньому наїздили аж 570 км, в мене почало стиратись покриття керма.
Згідно гарантійної книжки:
"Категорії предметів і операцій, за які власник автомобіля повинен зробити оплату у випадку їхнього ушкодження і ремонту:
Знос з часом і від впливу навколишнього середовища:
- м'які оздоблювальні матеріали, включаючи оббивку керма (знос, забруднення, подряпини, вицвітання, деформування, розрив, або розрізування в процесі експлуатації)"
Все ніби зрозуміло, що є природній знос певних елементів автомобіля, але ж не за 1 РІК експлуатації, з яких півроку автомобілем користувались дуже мало.
Тобто я тепер маю щороку викидати по 3500 грн (ціна керма в онлайн-магазинах. Про ціну на СТО я взагалі мовчу. Вона мабуть суттєво вища), щоб підтримувати кермо в належному вигляді.
Тут очевидно, що якщо покриття керма стирається за півроку нормальної експлуатації, то це свідчить про якість матеріалу який використовується.
Офіційна відповідь провідного експерта з питань гарантії, технічної підтримки та навчання Mazda Ukraine:
"Даний випадок не може бути визнано гарантійним (стр.10 сервісної та гарантійної книжки).
Це – природній знос."
Хочу просто попередити тих, хто надумає купувати автомобілі Mazda - майте на увазі, що не всі оздоблювальні матеріали автомобіля мають високу якість.
До "Захід Моторс" - офіційний дилер Mazda претензій особливих стосовно цього немає, адже вони надсилають запит до імпортера. Можливо це така позиція імпортера Mazda в Україні - ДП «АВТО Інтернешнл», адже в Росії є приклади заміни керма безкоштовно по гарантії зі схожими претензіями:
]]>https://www.drive2.ru/l/459268481896963058/]]>
]]>https://www.drive2.ru/l/458404815513386232/]]>
А в нас - це природній знос після 15000 км (це ж я не одразу звернувся, коли помітив проблему. Спершу я думав, що це бруд якийсь)


--------------------
Mazda 3 BM, 2015, SkyActiv, 1.5L, 120hp, 6AT, Touring+, Titanium Flash Mica

51.00.351 ->Dealer-> 56.00.511 -> 59.00.443 -> 59.00.502 ->Dealer-> 59.00.532 -> 70.00.100 -> 70.00.335

]]>Excel]]> файл для полегшення редагування As-Built

Чат - ]]>Mazda 3 (3rd Gen: BM, BN) Україна]]>
Go to the top of the page
Вставить ник SergSlim в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме


Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 25th June 2025 - 21:56