![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 30 Регистрация: 26.12.2012 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323f 1996 Имя: Тарас ![]() |
Всім привіт.
Пацієнт: Mazda 323F BA, 96 рік випуску. Виставляю на ній обороти по стробоскопу (точно так само як описано ]]>тут]]>). Робота двигуна помітно вирівнюється, немає більше провалів при повороті руля, включення фар і ін. Загалом холості обороти помітно стабілізуються. Але після цього з'являється суттєвий мінус, а саме: дуже сильно машина втрачає в динаміці розгону, стає дуже тупою. Підкручуєш трамблер в сторону більш раннього запалювання - динаміка оживає, але відповідно збивається саме регулювання по міткам шківа. Ось така загадка для мене. Може хтось допоможе мені її розгадати, буду дуже вдячний. По діагностиці: комп'ютер помилок не видав. Були замінені свічки на Denso, ВВ кабеля, чистились форсунки, промивалась ДЗ і КХХ. Регулювались клапана. В мене є підозра на кисневвий датчик (лямбда), оскільки не знаю коли він в останнє мінявся, і чи взагалі колись мінявся (машина в мене вже 4 роки). Сообщение отредактировал Chefild - Dec 10 2016, 14:21 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 30 Регистрация: 26.12.2012 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323f 1996 Имя: Тарас ![]() |
- Кут запалювання ставиться тільки по стробоскопу, а не по форскану. - Ну у мене карлсон пише fan1-fan2-fan3, коли включаэться карлсон по fan3 пише on. Включається щось на зразок 105 градусів, якщо залятий антифриз, якщо вода то раніш. - Лямбду як не пробував но продіагностувати осцилографом що в форскані нормальну незумів, тільки повноцінним авто осцілографом побачив нормально графіки. - це вже добре, що немає помилок. Попробую в середу замінити лямбду, можливо вона робить похибку в самому процесі приготуванні та спалюванні паливно-повітряної суміші. Про результати відпишусь. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 69 Регистрация: 01.03.2015 Из: Нетешин Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda 323 ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 30 Регистрация: 26.12.2012 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323f 1996 Имя: Тарас ![]() |
Ну що замінив лямбду? І колір свічок ти так і не написав. Привіт. Так лямбду замінив. Стара лямбда була вже в жахливому стані, повністю закіптюжена. Після заміни, машина почала трошки краще їхати, робота двигуна здається трошки краща стала. Завтра попробую ще раз виставити запалювання може щось змінилося. Також чистив контакти під кришкою трамблера, а то вже були добряче окиснені. На рахунок свічок, то оскільки свічки мінялися в кінці літа, то я на них просто ще не встиг виїздити достатню кількість кілометрів щоб можна було по ним побачити бідна суміш, чи багата. З вигляду на кінчиках злегка пригорено, що цілком нормально для них. Завтра ще відпишуся. Дав трошки не вірну інформацію по карлсону Для різних кліматичних умов ставились різні датчики температури, з порогом спрацювання карлсона, аналогічно й термостати різні. Температура спрацювання карлсона. 1) 85-90с 2) 87-92с 3) 92-97с Дякую за інформацію, але мій карлсон згорів. Працював в мене лише один, другий згорів напевно ще в попереднього власника, а тепер згорів і цей. ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 25th June 2025 - 13:07 |